Ισπανία: "Γιατί έχει νόημα να επιστρέψουμε"

24-09-21 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Mετά την πάροδο 19 μηνών, οι σημαντικότερες εκθέσεις για τη μόδα, το κόσμημα, τα είδη δώρου και τη διακόσμηση στην Ισπανία επαναλήφθηκαν, με φυσική παρουσία, στους χώρους του IFEMA, επίσημου διοργανωτή εμπορικών εκθέσεων και εκδηλώσεων της Μαδρίτης.

Συνολικά, περισσότερες από 800 επιχειρήσεις από 22 χώρες εξέθεσαν τα προϊόντα τους στους επαγγελματίες, που παρευρέθηκαν στους χώρους του Ifema. Αν και η συμμετοχή ήταν μειωμένη, σε σύγκριση με τα προηγούμενα έτη, οπότε οι εκθέτες έφθαναν τους 1.700 και οι επισκέπτες ξεπερνούσαν τους 41.000, σηματοδότησε, τόσο την επανέναρξη των εμπορικών εκθέσεων μόδας παγκοσμίως, όσο και την επανεκκίνηση των κλάδων της μόδας και του κοσμήματος, οι οποίοι αμφότεροι έχουν πληγεί σημαντικά από τις επιπτώσεις της πανδημίας. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, παρουσιάστηκαν οι νέες τάσεις για τον φετινό χειμώνα και για την ανοιξιάτικη και καλοκαιρινή περίοδο του επόμενου έτους.

Ειδικότερα, η έκθεση μόδας Momad, που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 17 και 19 Σεπτεμβρίου αποτελεί σταθμό για τη μόδα παγκοσμίως και τις τάσεις, που θα επικρατήσουν κατά τη χειμερινή σεζόν και την ανοιξιάτικη και καλοκαιρινή περίοδο του επόμενου έτους.

Πέραν των τελευταίων τάσεων μόδας, η έκθεση έχει διάφορες θεματικές, μέσω των οποίων εκπροσωπούνται όλες οι βασικές πτυχές του κλάδου, ενώ παρουσιάζονται και οι τελευταίες καινοτομίες. Οι θεματικές της έκθεσης περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, αξεσουάρ, υποδήματα, νεανική, ανδρική και γυναικεία μόδα, άνετα ρούχα και για ειδικές εκδηλώσεις, όπως επαγγελματικές εκδηλώσεις, δερμάτινα κ.α.

Η συγκεκριμένη διοργάνωση έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στη βιωσιμότητα, θεματική που είχε το δικό της χώρο στο κτίριο, όπου πραγματοποιήθηκε η έκθεση, με τις εταιρείες που χρησιμοποιούν βιώσιμες πρακτικές να εκθέτουν τα προϊόντά τους.

Στόχος είναι να προωθηθούν βιώσιμες πρακτικές, προκειμένου να μειωθεί ο αρνητικός αντίκτυπος στο περιβάλλον από την παραγωγή. Επιπροσθέτως, προκειμένου να τονωθεί περαιτέρω η αγορά και να ενδυναμωθεί ο τομέας, δεδομένων των πολλών αρνητικών επιπτώσεων της πανδημίας του κορωνοϊού την τελευταία διετία, οι διοργανωτές έχουν δημιουργήσει την εκστρατεία «Γιατί έχει νόημα να επιστρέψουμε», προκειμένου να δοθεί ώθηση στους επαγγελματίες και τους καταναλωτές να επιστρέψουν στην παραγωγή και την αγορά ειδών μόδας, τομέας που πλήγηκε σημαντικά από την πανδημία.

 

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις