Στην τεχνολογία εναποθέτουν τις ελπίδες τους για αύξηση των εσόδων οι επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου τους επόμενους 12 μήνες, σύμφωνα με την έρευνα που δημοσίευσε η WTM London και η Travel Forward.
Στο πλαίσιο της έρευνας, περίπου 700 ανώτερα στελέχη από όλο τον κόσμο κλήθηκαν να κατατάξουν, κατά σειρά σπουδαιότητας, διάφορες περιπτώσεις χρήσης της ταξιδιωτικής τεχνολογίας. Η πιο σημαντική χρήση στη λίστα τους, είναι η αύξηση των εσόδων, με τη μείωση κόστους να βρίσκεται τρίτη στη λίστα, αντικατοπτρίζοντας δύο από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, τόσο βραχυπρόθεσμα, όσο και μεσοπρόθεσμα.
Η τεχνολογία είχε πάντα σημαντικό ρόλο στην απόκτηση και τη διατήρηση πελατών, με την έρευνα να διαπιστώνει ότι η εν λόγω λειτουργικότητα θα είναι περιζήτητη τους επόμενους 12 μήνες. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι ο κλάδος προσανατολίζεται περισσότερο στη χρήση της τεχνολογίας για την εύρεση νέων πελατών ή/και νέων αγορών, παρά για τη διατήρηση και την αλληλεπίδραση με τους υπάρχοντες πελάτες.
Σε χαμηλότερη θέση στη λίστα σπουδαιότητας, περιλήφθηκαν ιδέες όπως η χρήση τεχνολογίας για τη δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών ή η χρήση τεχνολογίας για τη συνεργασία με το προσωπικό.
Σχετικά, ο κ.Simon Press, Διευθυντής της Έκθεσης, WTM London και Travel Forward, δήλωσε ότι τα ανωτέρω ευρήματα δεν πρέπει να αποτελούν έκπληξη, αφού οι ταξιδιωτικές εταιρείες θα χρειαστεί να αυξήσουν τα έσοδα και να μειώσουν το κόστος και μάλιστα σύντομα, ώστε να αρχίσουν να ανακτούν ορισμένες από τις ζημίες που βίωσαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.