Η καθημερινότητα στον τουρισμό έχει αλλάξει, και αυτοί που θα προλάβουν τις εξελίξεις και θα προσαρμοστούν σε αυτές, θα είναι και οι πιο ανταγωνιστικοί. Είμαστε τυχεροί με τη ζήτηση, το brand Greece «πηγαίνει» μόνο του. Πρέπει να σεβαστούμε τις επιχειρήσεις, να είμαστε άρτιοι και να ακολουθήσουμε άλλες αγορές που δεν είναι καλύτερες από εμάς αλλά έχουν καλύτερη τεχνολογία. Αυτά επισήμανε ο κ. Βασίλης Ριαβόγλου από την εταιρία Business Development Manager Eastern Mediterranean & Balkans OTA Insight, μιλώντας στο πλαίσιο της εκδήλωσης Xenia Digi Hotel, για τη νέα εποχή στην τιμολόγηση δωματίων.
Όπως τόνισε ο κ. Ριαβόγλου, οι τάσεις που θα πρέπει να παρακολουθούν τα ξενοδοχεία, μετά τις αλλαγές που προκάλεσε στον τουρισμό η πανδημία, ώστε να διαμορφώσουν την κατάλληλη τιμολόγηση δωματίων, είναι οι ακόλουθες...
Διαβάστε περισσότερα εδώ.