Με φυσική παρουσία 4 μεγάλες εκθεσιακές εκδηλώσεις στην Ισπανία

10-02-22 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Οι χειμερινές διοργανώσεις των τεσσάρων διακριτών σημαντικότερων εκθέσεων μόδας, κοσμήματος, ψευδοκοσμήματος και δώρων της Ισπανίας, πραγματοποιήθηκαν  με φυσική παρουσία στους χώρους του επίσημου οργανισμού εμπορικών εκθέσεων της Μαδρίτης, Ifema.

Η διεθνής έκθεση δώρου Intergift ξεκίνησε την 2η ημέρα του Φεβρουαρίου, οι εκθέσεις πολύτιμου κοσμήματος και ψευδοκοσμήματος Madridjoya και Bisutex την επομένη και η διεθνής έκθεση ένδυσης και υπόδησης Momad ξεκίνησε στις 4 του μηνός.

Όλες οι εκθέσεις ολοκληρώθηκαν την Κυριακή 6 Φεβρουαρίου. Σημειώνεται ότι οι εν λόγω διοργανώσεις έχουν ιδιαίτερη σημασία για τη συνολική αγορά της Ιβηρικής, καθώς καλύπτουν τόσο την αγορά της Ισπανίας όσο και της Πορτογαλίας.
Η Intergift είναι αφιερωμένη στον τομέα της διακόσμησης και σε άλλα συγγενή προϊόντα, όπως υφάσματα, κλωστές κ.α. Η 79η διοργάνωσή της απευθυνόταν αποκλειστικά σε επαγγελματίες του κλάδου και κατέλαβε τη μεγαλύτερη έκταση εκ των πέντε εκθέσεων, αφού διοργανώθηκε σε τέσσερις κτιριακές εκθεσιακές εγκαταστάσεις, από τις συνολικά δέκα, του Ifema.

Συμμετείχαν ως εκθέτες περισσότερες από 350 επιχειρήσεις και επωνυμίες του χώρου του εσωτερικού σχεδιασμού, της υψηλής και ποιοτικής σχεδίασης χώρων και διακόσμησης, της κλωστοϋφαντουργίας για οικιακά έπιπλα, προϊόντα φτιαγμένα στο χέρι και άλλες παραπλήσιες θεματικές. Στο κτήριο 1 της έκθεσης, πραγματοποιήθηκε η θεματική για τα υφάσματα, στην οποία οι επιχειρήσεις ανέδειξαν τα προϊόντα τους, με διαφορετικά χρώματα και συνθέσεις, ενώ συμμετείχαν περί τις 120 επωνυμίες από διάφορες χώρες. Παράλληλα με την έκθεση, στα ίδια κτίρια με τους εκθέτες, πραγματοποιήθηκαν ομιλίες και συνέδρια σχετικά με την κατάσταση, τις αναμενόμενες τάσεις και την πορεία του κλάδου, τόσο τους επόμενους μήνες όσο και τα επόμενα έτη γενικότερα.

Οι δύο εκθέσεις κοσμημάτων, η Bisutex αφιερωμένη στο ψευδοκόσμημα και αξεσουάρ και η Madridjoya αφιερωμένη στο πολύτιμο κόσμημα, διοργανώθηκαν και αυτές στους χώρους του Ifema, η καθεμία σε ένα κτήριο. Στη Bisutex, οι εκθέτες ξεπέρασαν τις 200 επιχειρήσεις και επωνυμίες κοσμημάτων από 20 χώρες, με ιδιαίτερη έμφαση στην τωρινή διοργάνωση να αποδίδεται
στις Γαλλία και Βραζιλία, από τις οποίες κατέφθασαν πολυάριθμες κλαδικές αποστολές.

Όπως και σε υπόλοιπες διοργανώσεις, και στη φετινή χειμερινή, σημαντική προβολή είχαν οι θεματικές Archi και Minis. Η πρώτη αφορά υψηλής ποιότητας προϊόντα και, κυρίως, αξεσουάρ και η δεύτερη είναι αφιερωμένη στη δημιουργικότητα και τη μόδα, ενώ και στις δύο περιπτώσεις, νεοφυείς
επιχειρήσεις είχαν τη δυνατότητα να αναδείξουν τα προϊόντα και τις καινοτόμες και ριζοσπαστικές ιδέες των σχεδιαστών τους.

Αντίστοιχα, στη Madridjoya οι εκθέτες ξεπέρασαν τους 100, έχοντας ως σημείο αναφοράς την ποιότητα του πολύτιμου κοσμήματος και αξεσουάρ όπως ωρολόγια, κοσμήματα με βάση το ασήμι κ.α. Κατά τη διάρκεια των τεσσάρων ημερών διεξαγωγής της έκθεσης, οι επαγγελματίες του κλάδου αποκτούν πρόσβαση σε μία ολοκληρωμένη γνώση της αγοράς καθώς και των καινοτομιών του τομέα, τόσο στην παραγωγή όσο και στα σχέδια και τεχνικές που κυριαρχούν.

Στη συντομότερη, από πλευράς ημερών διεξαγωγής, έκθεση εκ των τεσσάρων, Momad, εκθείασαν τα ενδύματα και υποδήματά τους περί τις 165 επιχειρήσεις και 330 επωνυμίες από 12 διαφορετικές χώρες. Όπως συμβαίνει σε κάθε χειμερινή διοργάνωση, η θεματική αφορούσε κυρίως τις τάσεις, που θα επικρατήσουν, κατά τη διάρκεια της φθινοπωρινής/χειμωνιάτικης συλλογής
2022/2023, ενώ δεν έλλειψαν τα ενδύματα/υποδήματα, που θα κατακλύσουν τη φετινή άνοιξη και το καλοκαίρι.

Σε αυτήν συμμετείχαν οι σημαντικότεροι οίκοι και σχεδιαστές της Ισπανίας καθώς και ένα σύνολο επιχειρήσεων και επωνυμιών από τις υπόλοιπες χώρες, μεταξύ των οποίων και από την Ελλάδα. Πέραν των σχεδίων και χρωμάτων, που θα κυριαρχήσουν τους επόμενους μήνες στην αγορά, η έκθεση έχει εντάξει, ήδη από παλαιότερες διοργανώσεις, τη σημασία της βιωσιμότητας στη μόδα, με ένα σύνολο επιχειρήσεων να παρουσιάζουν τα οικολογικά παραγόμενα ενδύματα και υποδήματά τους.

Η αντρική μόδα, επίσης, ήταν παρούσα στη συγκεκριμένη διοργάνωση, στην οποία δόθηκε μεγαλύτερη έμφαση από ό,τι προηγούμενες χρονιές.

Παράλληλα, ειδική αντιπροσώπευση είχαν και επιχειρήσεις που ασχολούνται με τα δερμάτινα είδη μόδας, αφού ο κλάδος τους έχει δεχτεί ισχυρή πίεση από την πανδημία.

Οι δύο εκθέσεις Madridjoya και Momad είχαν από κοινού, κατά τη διάρκεια του τετραημέρου, στα δύο κτίρια, που διεξήχθησαν, ένα σύνολο ομιλιών από επαγγελματίες του κλάδου μόδας, συνεδρίων και συζητήσεων. Οι ομιλίες αυτές αφορούσαν την τωρινή κατάσταση της αγοράς κοσμημάτων και άλλων ειδών μόδας, το μέλλον του τομέα, τις καινοτομίες τόσο στην παραγωγή όσο και στα υπόλοιπα στάδια πώλησης των προϊόντων, τις τάσεις και τις προκλήσεις, που θα αντιμετωπίσει ο κλάδος το επόμενο διάστημα, πάντα στο πλαίσιο της σκληρής ύφεσης που έχει υποστεί ο τομέας της μόδας στην Ισπανία κατά τα δύο τελευταία έτη.

Αν και ορισμένοι αναλυτές θεωρούσαν ότι η κατάσταση θα βελτιωνόταν το 2021, οι πωλήσεις κατά τη διάρκεια του έτους μειώθηκαν κατά 13% περαιτέρω από το 2020. Εντούτοις, τους τρεις τελευταίους μήνες του 2021, παρατηρήθηκε ετήσια αύξηση στην αγορά μόδας, με τα αποτελέσματα, όμως, να βρίσκονται μακριά από τα αντίστοιχα προ πανδημίας. Πάντως, από την έκθεση κατέστη ξεκάθαρο ότι ο κλάδος θα προσπαθήσει να κερδίσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο έδαφος κατά την τρέχουσα χρονιά, καθώς εκτιμάται ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν.

Σύμφωνα με το βαρόμετρο των Vepee και Modaes, το 63% των κυριότερων ισπανικών επιχειρήσεων του τομέα είναι αισιόδοξες για την πορεία της αγοράς για το 2022 και το 7% θεωρεί ότι φέτος οι πωλήσεις θα είναι «πολύ καλές».

Όσοι παρευρέθηκαν στις εκθέσεις γνώρισαν από κοντά τις νέες τάσεις, που θα κυριαρχήσουν κατά τις επόμενες περιόδους ενώ μπόρεσαν να αποκτήσουν καλύτερη εικόνα για την κατάσταση και την πορεία της αγοράς. Φυσικά, μεγάλο όφελος αποτελεί και η εξερεύνηση των καινοτομιών σε όλο το φάσμα του κλάδου, από την παραγωγή έως και την τελική πώληση, μέσω των οποίων αυξάνεται η παραγωγικότητα των επιχειρήσεων. Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα αγοράς προϊόντων από τα περίπτερα των επιχειρήσεων, καθιστώντας, με αυτόν τον τρόπο, την έκθεση σημαντικό σημείο πωλήσεων, κυρίως όμως την τελευταία ημέρα της έκθεσης.

Οι επαγγελματίες του κλάδου ανέπτυξαν το επιχειρηματικό τους δίκτυο και συνεργασίες με ένα σύνολο νέων επιχειρήσεων ανά τον κόσμο. Εξάλλου, η διαδικτυακή πλατφόρμα Lifestyle LIVEConnect συνέχισε να παραμένει ενεργή και σε αυτήν την έκδοση, για όλες τις ανωτέρω εκθέσεις, δίνοντας την ευκαιρία σε επαγγελματίες να συνδεθούν, πέραν της φυσικής παρουσίας στους χώρους των εκθέσεων.  Παρά τις δυσκολίες του κορωνοϊού, συνολικά παρευρέθηκαν στη Μαδρίτη 15 ελληνικές εταιρίες σε Bisutex και Momad.

 
 
 
 
 
 

διαβάστε ακόμα

EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025