H διεθνής τουριστική έκθεση ITB Berlin 2023, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 7-9 Μαρτίου της επόμενης χρονιάς, θα απευθύνεται αποκλειστικά σε πελάτες B2B, ενώ και οι εργασίες της, σε αντίθεση με τις παλαιότερες διοργανώσεις (Τετάρτη έως Κυριακή), θα ξεκινήσουν την Τρίτη και θα ολοκληρωθούν την Πέμπτη.
Το βράδυ της Δευτέρας, η guest χώρα, Γεωργία, θα ανοίξει το εορταστικό γκαλά στο CityCube Berlin.
Εκτός από τις εταιρίες που θα είναι εκθέτες, η έκθεση θα δώσει έμφαση αποκλειστικά στους εμπορικούς επισκέπτες, αγοραστές και μέσα ενημέρωσης. Πρόθεση των διοργανωτών είναι να διασφαλιστεί η μελλοντική βιωσιμότητα της πλατφόρμας και να ενισχυθεί περαιτέρω το brand της έκθεσης ως παγκόσμιος καταλύτης για την τουριστική βιομηχανία, δήλωσε ο επικεφαλής της ITB Berlin, David Ruetz.
Την ίδια στιγμή, διασφαλίζουμε ότι το προφίλ μας ενισχύει και βελτιώνει την πιστότητα των πελατών μας, προσελκύοντας επίσης νέους, τόνισε και πρόσθεσε ότι στο παρελθον η πλειονότητα των εκθετών είχαν ξεκάθαρη στόχευση στο κοινό B2B.
Σύμφωνα με τον κ. Ruetz, η ITB Berlin μπορεί να χρησιμοποιήσει την ικανότητα για περαιτέρω εμπλουτισμό της έκθεσης με το νέο κόνσεπτ και να απευθυνθεί στις ομάδες-στόχους, μεταξύ άλλων, με πρόσθετες ευκαιρίες δικτύωσης. Επίσης, η ITB Berlin 2023 σκοπεύει να βραβεύσει τις εξαιρετικές παρουσιάσεις εκθετών, για πρώτη φορά στο πλαίσιο των βραβείων ITB Exhibitor Awards.
Όπως και σε άλλες διοργανώσεις, το διεθνώς αναγνωρισμένο συνέδριο ITB Berlin Convention πρόκειται να πραγματοποιηθεί παράλληλα με την έκθεση, ενώ επιλεγμένες ενότητές του θα προβληθούν στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα της έκθεσης (itb.com). Επιπλέον, προσφέρονται ψηφιακές υπηρεσίες που σχετίζονται με τη ζωντανή εκδήλωση.