H διεθνής τουριστική έκθεση WTM του Λονδίνου άνοιξε σήμερα τις πόρτες της (7 – 9 Νοεμβρίου) στο εκθεσιακό κέντρο ExCel, με αυξημένο αριθμό νεών και επαναλαμβανόμενων εκθετών από όλο τον κόσμο και με εκτιμήσεις για ρεκόρ επαγγελματικών συμφωνιών στον κλάδο των παγκόσμιων ταξιδιών.
Πάνω από 3.000 εκθέτες από 100 χώρες λαμβάνουν μέρος στην εφετινή διοργάνωση, της οποίας Premier Partner είναι η Σαουδική Αραβία, για δεύτερη συνεχή χρονιά. Στόχος της στρατηγικής της Σαουδικής Αραβίας στον τουρισμό είναι η υποδοχή 100 εκατ. επισκεπτών μέχρι το 2030.
Στο επίκεντρο των συζητήσεων κατά την εφετινή WTM θα βρεθεί το μέλλον του τουρισμού, με την ομιλία του φουτουριστή Rohit Talwar, συνιδιοκτήτη και διευθύνοντος συμβούλου της Fast Future η οποία ειδικεύεται σε αναλύσεις και έρευνες για το μέλλον πολλών διαφορετικών βιομηχανιών.
Ο κ. Talwar θα μιλήσει από την Future Stage για το μέλλον των ταξιδιών, δίνοντας έμφαση στο όραμά του για αυτό, με τους ανθρώπους να χρειάζεται να παραμείνουν στο επίκεντρο της ατζέντας κατά την πρόοδο της τεχνολογίας.
Παράλληλα, ειδικοί από την Euromonitor International θα παρουσιάσουν τις καλύτερες ψηφιακές, πελατοκεντρικές και αειφόρες ταξιδιωτικές καινοτομίες.
Ο πρόεδρος της Sabre Hospitality, Scott Wilson, θα ηγηθεί πάνελ συζήτησης που θα αφορά το πώς οι λιανικές πωλήσεις θα φέρουν την επανάσταση στην φιλοξενία.
Εκπρόσωποι των μεγαλύτερων ξενοδοχειακών ομίλων, όπως οι Hilton και Wyndham Hotels & Resorts θα βρίσκονται στην περιοχή «International Hub», όπου φέτος, για πρώτη φορά, θα παρουσιαστούν οι Yalago (bed-bank) που αποτελεί τμήμα του ομίλου της Emirates, η εταιρία ενοικίασης οχημάτων OK Mobility και η εταιρία διαχείρισης προορισμών Intrepid.
Δημόσιες, ιδιωτικές και υβριδικές εταιρίες διαχείρισης προορισμών και τουριστικές επιτροπές θα έχουν επίσης παρουσία στην εφετινή έκθεση και ανάμεσα στους νέους εκθέτες είναι η Ένωση Τουρ Οπερέιτορ της Ουργκάντα και εκπρόσωποι του Διεθνούς Τουριστικού Οργανισμού Azadi, παρουσιάζοντας ξενοδοχεία, σαφάρι, χωριά και climbing tours στο Ιράν.
Μεγαλύτερη παρουσία θα έχουν φέτος καθιερωμένοι προορισμοί όπως η Καραϊβική, η Ισπανία και η Πορτογαλία. Το Ην. Βασίλειο και η Ιρλανδία θα έχουν διπλάσιο εκθεσιακό χώρο από πέρυσι, με τη συμμετοχή περισσότερων από 50 συνεργατών και αντιπροσωπεύοντας το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τους προορισμούς ως προς το μοντέλο staycation αλλά και για τον εισερχόμενο τουρισμό.
Η αίθουσα τεχνολογία φέτος θα περιλαμβάνει, για πρώτη φορά, τη Sojern, ενώ ανάμεσα στις νέες παρουσίες θα είναι η βρετανική Vamp (βοηθά τις ταξιδιωτικές εταιρίες να συνεργάζονται με τους influencer) και η αμερικανική Sofiac (ενοικιάσεις οχημάτων).