Τεχνητή νοημοσύνη για βιώσιμο τουρισμό στο Tourism Innovation Summit

18-10-23 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Από τις 18 έως τις 20 Οκτωβρίου στη Σεβίλλη της Ισπανίας, στο πλαίσιο του Tourism Innovation Summit, TIS2023, θα διερευνηθεί το πώς η τεχνητή νοημοσύνη οδηγεί πιο εξατομικευμένα στον βιώσιμο και ποιοτικό τουρισμό.

Περισσότεροι από 400 παγκόσμιοι ειδικοί, συμπεριλαμβανομένων των Annalisa Ponchia, Jana Jacobs, Juan Campillo, Almudena de la Mata, Franklin Carpenter και Dolores Ordoñez, θα συζητήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι τεχνολογικές λύσεις μεταμορφώνουν τον τουρισμό, επισημαίνοντας παράλληλα τις τελευταίες τάσεις στην τεχνητή νοημοσύνη. Εξάλλου, οι τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης φέρνουν επανάσταση στην ταξιδιωτική βιομηχανία σε όλα τα τμήματα, από τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και τον προγραμματισμό εκδηλώσεων, έως την

προσέλκυση και διατήρηση τουριστών. Πολλοί προορισμοί ήδη εφαρμόζουν την τεχνητή νοημοσύνη, η οποία θα μπορούσε να αποφέρει 400 δισ. δολάρια στην ταξιδιωτική βιομηχανία, σύμφωνα με μελέτη της WAM Global. Στην περίπτωση της Ανδόρας, για παράδειγμα, η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται στα αξιοθέατα, ενώ στη Vélez-Málaga, η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί εξατομικευμένες τουριστικές διαδρομές.  

Μεταξύ άλλων θεμάτων, θα αναλυθεί το πώς οι καινοτομίες που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη δημιουργούν απρόσκοπτες εμπειρίες, ενώ εκτός από τις βελτιώσεις, θα εντοπιστούν τα εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης που μπορούν να βελτιστοποιήσουν σημαντικά την εμπειρία πελατών, παρέχοντάς τους συστάσεις με βάση τις προτιμήσεις τους.

Παράλληλα, θα συζητηθεί το πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να συμβάλει και στη βιωσιμότητα του τουριστικού κλάδου, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο η τεχνητή νοημοσύνη και οι καινοτομίες αναλύουν και επεξεργάζονται δεδομένα που μπορούν να βοηθήσουν στη βελτιστοποίηση της ευημερίας, τόσο των ταξιδιωτών, όσο και των προορισμών. Περαιτέρω, θα διερευνηθούν και άλλες τεχνολογίες όπως το blockchain ή οι χώροι δεδομένων, οι οποίες επίσης σηματοδοτούν μια νέα εποχή τουρισμού. Τέλος, θα δοθεί βαρύτητα και στους παράγοντες που πρέπει να αναλυθούν, για να επιτρέψουν σε όλους τους παράγοντες στην τουριστική αλυσίδα να επωφεληθούν από τις δυνατότητες κοινής χρήσης δεδομένων.

 

 

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!