TBEX: Πώς ένα σχέδιο marketing στα social media μπορεί να είναι επιτυχημένο- Ομιλία της Jennifer Dombrowski

24-10-14 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Τους τρόπους με τους οποίους τα brand μπορούν να επωφεληθούν από τη χρήση των social media σε επίπεδο μάρκετινγκ, διαθέτοντας χαμηλό budget, δίνοντας έμφαση στην ανανέωση των καναλιών τους μέσω αυτων σε σταθερή βάση, διερεύνησε η ταξιδιωτική blogger Jennifer Dombrowski, η οποία δραστηριοποιείται στο marketing στα social media και την επικοινωνία, μιλώντας πριν από λίγο στο συνέδριο TBEX στην Αθήνα.

Είναι προτιμότερη η παρουσία ενός brand σε πολλά κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης, παρά η εστίαση αποκλειστικά σε ένα, είπε η κ. Dombrowski, επιμένοντας ότι δεν αποτελεί χάσιμο χρόνου η χρήση πολλαπλών καναλιών. 

Όμως, ανάλογα με τα αποτελέσματα της στρατηγικής που ακολουθείται στα μέσα αυτά, μπορεί να εγκαταλειφθεί κάποιο social που δεν λειτουργεί.

Η κ. Dombrowski στάθηκε ιδιαίτερα στην ανάγκη των brand να «ανεβάζουν» δημοσιεύσεις τους στα social media σε σταθερή βάση. Αυτό, όπως είπε η βραβευμένη ταξιδιωτική blogger, δε σημαίνει ότι οι δημοσιεύσεις είναι απαραίτητο να είναι πολλές αριθμητικά, αλλά να «ανεβαίνουν» σε τακτά, και καθορισμένα εξ αρχής, χρονικά διαστήματα. «Είναι σαν κατά κάποιο τρόπο να εκπαιδεύετε τον follower στη συχνότητα των δημοσιεύσεών σας, κι αυτό είναι το καλύτερο που έχετε να κάνετε», είπε.

Επιπλέον, η διαμόρφωση της στρατηγικής στα social media θα πρέπει συνεχώς να ελέγχεται μέσω των facebook insights και άλλων εργαλείων μέτρησης σε twitter, youtube κτλ, ώστε να σφιγμομετρείται η αποτελεσματικότητα των δημοσιεύσεων και να καθοδηγείται η συνολική στρατηγική στα κανάλια αυτά σε σίγουρα βήματα. Εξάλλου, οι πλατφόρμες αυτές, προσφέρονται είτε δωρεάν, είτε σε πολύ χαμηλές χρεώσεις.

Συχνότητα δημοσιεύσεων

Αναφορικά με τη συχνότητα που συνιστάται για τις δημοσιεύεις, ανάλογα με το κάθε κοινωνικό μέσο, και σύμφωνα με την φύση του, ενδείκνυνται τα εξής:

-στο facebook δεν πρέπει να «ανεβαίνουν» παραπάνω από 3 δημοσιεύσεις το 24ωρο. Το ίδιο ισχύει και για το pinterest και το instagram, στα οποία οι δημοσιεύσεις είναι αποκλειστικά φωτογραφίες.

-στο twitter οι δημοσιεύσεις μπορούν να γίνονται έως και 1 ανά ώρα εξαιτίας της φύσης του μέσου. Σύμφωνα με έρευνα που επικαλέστηκε η κ. Dombrowski, η ζωή ενός tweet είναι 24 λεπτά.

Αναφορικά με τη χρήση του twitter, αν η δημοσίευση περιλαμβάνει φωτογραφία, υπολογίζεται ότι έχει 3 φορές περισσότερες πιθανότητες να ανοιχτεί από τον αναγνώστη, ενώ αν περιέχει τουλάχιστον 2 hashtag η πιθανότητα για retweet είναι 4 φορές μεγαλύτερη σε σχέση με τα post που δεν έχουν.

Για τα βίντεο προτείνεται η χρήση του youtube, και η περιγραφή του για να εντοπίζεται στις αναζητήσεις.

Η κ. Dombrowski επισήμανε την ανάγκη τα  brand να ενθαρρύνουν τους πελάτες τους να μοιράζονται τις ιστορίες τους στα social media (φωτογραφίες, σχόλια κτλ), ποστάροντάς τις στα δικά τους feed με hashtag.

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις