TBEX: Πώς να χτίσετε επιτυχημένες σχέσεις με ταξιδιωτικούς blogger- ομιλία του Colm Hanratty

24-10-14 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν μια επιτυχημένη σχέση ενός brand με έναν ταξιδιωτικό blogger, τονίζοντας τη σημασία της ξεκάθαρης συμφωνίας μεταξύ των δύο πλευρών, επιχείρησε να παρουσιάσει ο δημοσιογράφος του ταξιδιωτικού site Hostelworld.com, Colm Hanratty μιλώντας πριν από λίγο στο συνέδριο ΤΒΕΧ στην Αθήνα.

Ο κ. Hanratty βασίστηκε σε ένα δωδεκάμηνο σχέδιο μέσα στο οποίο μπορεί να κτιστεί μια επιτυχημένη σχέση μεταξύ του blogger και του brand, στο πλαίσιο της οποίας και οι δύο πλευρές θα έχουν συμφωνήσει για τον τρόπο με τον οποίο θα συνεργάζονται.

Για το λόγο αυτό, ανέφερε, χρειάζεται το brand να ελέγχει τις δημοσιεύσεις που υπόσχεται ο blogger αλλά και να τηρεί τις δικές του υποσχέσεις σχετικά με τις δημοσιεύσεις του. Οι δημοσιεύσεις που θα συμφωνηθούν θα πρέπει να τηρούνται με κάθε λεπτομέρεια, υποστήριξε ο κ. Hanratty.

Πρέπει επίσης τα brand να γνωρίζουν για ποιο λόγο συνεργάζονται με τους bloggers και έπειτα να διαλέξουν τους κατάλληλους. Θα πρέπει να είναι ειλικρινή, ξεκάθαρα στις προθέσεις τους, και να αναζητούν τρόπους μέτρησης των δημοσιεύσεων που τους αφορούν κάνοντας ελέγχους ύστερα από 6 και 12 μήνες μετά τη σύναψη της συνεργασίας ώστε να έχουν ολοκληρωμένη εικόνα.

Χρειάζεται επίσης να αναζητήσουν τους κοινούς τόπους αναφορικά με τους στόχους που έχουν οι δύο πλευρές, να διερευνήσουν αν επιθυμούν να κρατήσουν σχέσεις με πολλούς blogger ή με κάποιους επιλεγμένους αλλά και πιθανές αποδόσεις της καμπάνιας τους.

Απαιτείται προσοχή, εκτιμά ο κ. Hanratty, στη καταμέτρηση της απόδοσης των δημοσιεύσεων. Προτείνεται η μέτρηση των page views και των μοναδικών επισκεπτών στα blog τα οποία αναδεικνύουν το brand, των link μέσα στις δημοσιεύσεις που αφορούν το brand με τη βοήθεια της πλατφόρμας bitly.com ενώ σημασία έχει και ο χρόνος που παραμένει ο αναγνώστης σε κάθε post και η καταγραφή των post στα οποία κατευθύνεται η κίνηση επισκεπτών στο blog.

Για μια σαφή εικόνα της αποτελεσματικότητας των δημοσιεύσεων στο facebook, προτείνεται η καταμέτρηση στοιχείων όπως το “reach”, “engagement”, “organic likes” και “consymers and consumptions” σε αντίθεση με τα “impressions”, 

«τα οποία είναι χαοτικά», όπως είπε.

Για το twitter, συνίσταται η αποφυγή καταμέτρησης επιδόσεων της πλατφόρμας tweetreach και η χρήση, αντί αυτής, του analytics.tweeter.com. 

 

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις