TBEX: το περιεχόμενο στα social media καθορίζει την επιτυχία του μάρκετινγκ

24-10-14 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Στην προτεραιότητα που πρέπει να δίνουν τα brands στο να βρίσκονται «ψηλά» στα αποτελέσματα των αναζητήσεων της Google, στη σημασία του στοχευμένου περιεχομένου και στα οφέλη της συνδυαστικής στρατηγικής marketing σε παραδοσιακά και μη δίκτυα επικοινωνίας, αναφέρθηκε ο digital strategist and thinker, Jason Falls, μιλώντας σήμερα στο συνέδριο των ταξιδιωτικών bloggers TBEX το οποίο πραγματοποιείται από τις 23 έως τις 25 Οκτωβρίου στην Αθήνα.

Το τρίπτυχο του επιτυχημένου marketing των brands είναι η δημιουργία καλού περιεχομένου, η σωστή παρουσία στα social media και η καλή υποστήριξη PR (δηλαδή πώς θα ενδιαφερθούν τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης για αυτό).

Η παρουσία του brand στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων του Google search, πρέπει να είναι απόλυτη προτεραιότητα, και όχι τα social media, σύμφωνα με τον κ. Falls.

Αυτό συμβαίνει, όπως είπε, επειδή οι χρήστες των social media θεωρούνται παθητικό κοινό, ενώ οι χρήστες των μηχανών αναζήτησης ενεργητικό καθώς βρίσκονται σε διαδικασία αναζήτησης λύσεων και απαντήσεων. Περιεχόμενο του brand μπορεί να φιλοξενηθεί σε blogs, στην επίσημη ιστοσελίδα του αλλά και στα social media, στο χώρο δηλαδή όπου γίνεται κατεξοχήν η παραγωγή του περιεχομένου. 

Η δημιουργία καλού περιεχομένου, οδηγεί τους ανθρώπους να μοιράζονται τις εμπειρίες τους με το brand στα social media και, στη συνέχεια, προσελκύει το ενδιαφέρον των παραδοσιακών μέσων ενημέρωσης, όπως τα ΜΜΕ και οι bloggers. Αυτά με τη σειρά τους παραπέμπουν στη δραστηριότητα του brand, αυξάνοντας τις πιθανότητές του να βρεθεί ψηλά στις αναζητήσεις, ενώ η διάδοσή του από στόμα σε στόμα που μπορεί να ακολουθήσει, έχει αποδειχθεί ότι είναι 62% πιο αποτελεσματικό σε σχέση με την διαφήμιση στην τηλεόραση.

Οι αναζητήσεις στη Google

Οι αναζητήσεις που πραγματοποιούνται στη Google, τη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στο διαδίκτυο, γίνονται ανάμεσα σε 60 τρισεκατομμύρια ξεχωριστές σελίδες. Κάθε αναζήτηση βασίζεται στις λέξεις κλειδιά (keywords) οι οποίες αντιπροσωπεύουν αλγόριθμους εντός των οποίων καταγράφονται όλα τα στοιχεία κάθε site (ηλικία του site, αριθμός επισκεπτών κτλ). Επομένως, όσο πιο σχετικό ηλεκτρονικό περιεχόμενο έχει τo brand και όσο πιο καλά στοιχεία αλγορίθμου διαθέτει, τόσο πιο «ψηλά» θα εμφανίζεται στα αποτελέσματα της Google και θα λαμβάνει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.

Εκτιμάται ότι τα περισσότερα κλικ, με διαφορά, δέχονται οι πρώτες 5 εγγραφές στα αποτελέσματα κάθε αναζήτησης αλλά και οι πρώτες 5 διαφημιστικές εγγραφές.

Το στοχευμένο περιεχόμενο, το εισιτήριο για περισσότερους πελάτες

Τα social media υπεισέρχονται κυρίως στη δημιουργία νέου περιεχομένου που σχετίζεται με το brand. Σε αυτά, το brand πρέπει να αποδείξει ότι είναι σπεσιαλίστας και thought leader στον κλάδο του. Παρότι μπορούν να ενσωματώνουν περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί από άλλους, αυτό που θα διαφοροποιήσει τα brand στο marketing στα social media είναι το δικό τους, μοναδικό περιεχόμενο.

Το κλειδί για τη δημιουργία πετυχημενου περιεχομένου, δεν είναι να ξεγελά κανείς την Google με τρικ, καθώς η εταιρία ανανεώνει συχνά τον τρόπο με τον οποίο διαμορφώνονται οι αλγόριθμοι και τα αποτελέσματα των αναζητήσεων. 

Το περιεχόμενο πρέπει να είναι τόσο καλό ώστε να αναγκάζει τους πελάτες να επιστρέφουν ξανά και ξανά σε αυτό. Βασικό συστατικό ενός καλού περιεχομένου είναι η εντύπωση που πρέπει να προκαλεί στον επισκέπτη. Πετυχημένο περιεχόμενο είναι αυτό που προκαλεί την συναισθηματική αντίδραση του επισκέπτη και που, επίσης, απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό, το οποίο γνωρίζει από ποιους απαρτίζεται.

Ένας επιτυχημένος τρόπος να αντλήσει κανείς εγγυημένα πετυχημένο περιεχόμενο, είναι να δημοσιεύει απαντήσεις στις ερωτήσεις που απευθύνουν οι πελάτες του brand στο τμήμα πωλήσεων. Έτσι, πλέον η επιχείρηση δεν χρειάζεται να έχει έξοδα για την προώθηση της σελίδας της στο Facebook.

 

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις