Κωνσταντινούπολη: Πρωτοβουλία των φορέων για 12μηνο τουρισμό

28-07-15 | ΚΟΣΜΟΣ

Μια νέα πρωτοβουλία που στοχεύει στο άνοιγμα νέων τουριστικών αγορών με καμπάνιες προβολής στο εξωτερικό, λανσάρει η Κωνσταντινούπολη.

Στο πλαίσιο αυτής, το γραφείο του κυβερνήτης της Κωνσταντινούπολης, οι δημοτικές αρχές, η Ένωση Ξενοδοχείων και Επενδυτών στον τουρισμό (TUROB), η Ένωση τούρκων Τουριστικών Πρακτόρων (TURSAB) και οι Τουρκικές Αερογραμμές (THY) πρόκειται να συμμετάσχουν σε Συνέδριο για τον Τουρισμό στην Κωνσταντινούπολη, το οποίο θα συνέρχεται σε τακτά χρονικά διαστήματα του έτους, υπό την προεδρία του δημάρχου της πόλης, Kadir Topbaş.

Το είδος των δραστηριοτήτων που θα οργανώνονται από κοινού από τους τοπικούς φορείς, θα διαμορφώνεται με στόχο την αναβάθμιση του ρόλου της Κωνσταντινούπολης τον συνεδριακό τουρισμό και στην προσέλκυση τουρισμού 365 ημέρες το χρόνο προσεγγίζοντας νέες αγορές.

Στο πρώτο Συνέδριο που πραγματοποιήθηκε υπό την προεδρία του δημάρχου, η συζήτηση εστιάστηκε στα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν για την προώθηση της Κωνσταντινούπολης σε διεθνές επίπεδο.

«Όταν ανέλαβα για πρώτη φορά δήμαρχος το 2004, συναντήθηκα αμέσως με τους αντιπροσώπους της τουριστικής βιομηχανίας και ετοιμάσαμε έναν οδικό χάρτη», επισημαίνει ο δήμαρχος της πόλης και πρόσθεσε: «χάρη στα σχέδια που εφαρμόσαμε από κοινού με τους εκπροσώπους του τουρισμού, η Κωνσταντινούπολη αναπτύχθηκε γρήγορα ως τουριστικός προορισμός. Σήμερα επιδιώκουμε να προχωρήσουμε ένα βήμα πιο πέρα».

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....