Eκταταμένη διαφημιστική καμπάνια σε 27 ξένες αγορές ανακοίνωσε η Αίγυπτος. Η καμπάνια θα είναι διάρκειας 5 ετών με προϋπολογισμό 66 εκατ.δολαρίων και θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο.
Όπως είπε ο υπουργός Τουρισμού Khaled Rami, «ήρθε η ώρα» η Αίγυπτος να ξαναβγεί δυναμικά στις αγορές και να δείξει στον κόσμο τα τουριστικά της πλεονεκτήματα μετά από χρόνια στασιμότητας.
Ο στόχος της Αιγύπτου είναι η διαρκής αύξηση των τουριστικών αφίξεων, με στόχο να καλωσορίσει το 2020 περίπου 20 εκατ. επισκέπτες με προσδοκόμενα 26 δις.δολάρια έσοδα.
Το υπουργείο Τουρισμού έχει τοποθετήσει πρόσφατα υπεύθυνο των αγορών της Γερμανίας, της Αυστρίας, της Ελβετίας και της Πολωνίας τον Tamer Marzouk, πρώην επικεφαλής του Γραφείου Τουρισμού της Φρανκφούρτης.
Το ντεμπούτο του δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο. «Και οι 4 αγορές είναι πολύ πιο πάνω από το μέσο όρο αφίξεων στην Αίγυπτο», δήλωσε. «Η Γερμανία είναι συν 20% σε σχέση με πέρυσι, η Αυστρία +15%, η Ελβετία +34% και Πολωνία +11%»
Ο τουρισμός, μαζί με την Διώρυγα του Σουέζ, είναι οι κύριες πηγές εσόδων για την Αίγυπτο, καθώς παράγουν το 11% του ΑΕΠ.
Πέρυσι η χώρα υποδέχθηκε 12,5 εκατ. τουρίστες, έναντι των 14,5 εκατ. το 2010, όταν ξεκίνησε η κρίση και η υποχώρηση των αφίξεων.