Περισσότεροι από τους μισούς βρετανούς καταναλωτές αναφέρουν ότι θα δαπανούσαν έως 25 λίρες περισσότερα για κράτηση σε τουριστικό οργανισμό, μέλος της ένωσης βρετανών τουριστικών πρακτόρων, ABTA.
Σύμφωνα με έρευνα της ΑΒΤΑ, το 56% των βρετανών θα δαπανούσαν έως 25 λίρες για την ασφάλεια που προσφέρει η συμμετοχή της επιχείρησης στην ΑΒΤΑ και το 78% είπε ότι πιθανόν να δαπανούσε έως και 10 λίρες περισσότερες.
Το 73% αισθάνεται μεγαλύτερη ασφάλεια όταν κάνει κράτηση διακοπών με εταιρία που είναι μέλος της ΑΒΤΑ και το 56% είπε ότι είναι πιθανότερο να προχωρήσει σε κράτηση με εταιρία όταν δουν σε αυτήν το λογότυπο της ABTA.
Η έρευνα έδειξε ότι οι τουριστικές επιχειρήσεις που δεν είναι μέλη, κινδυνεύουν να χάνουν πελάτες, με το 60% των ερωτηθέντων να πιστεύει ότι δεν εκτιμούν το ίδιο θετικά τις επιχειρήσεις αυτές.
Υπάρχει επίσης η προσδοκία ότι οι περισσότερες τουριστικές επιχειρήσεις θα γίνουν μέλη της ΑΒΤΑ, με το 74% των ανθρώπων να περιμένει οι η επιχείρησή τους θα γίνει μέλος.
Ωστόσο, η ενημέρωση των Βρετανών σχετικά με την ABTA έχει μειωθεί από το 75% που ήταν πέρυσι στο 71%, εξακολουθεί όμως να παραμένει το πιο αναγνωρίσιμο ταξιδιωτικο brand (59%), και έπονται η ΙΑΤΑ (31%) και η AITO (8%).