Οι βρετανοί πρόθυμοι να πληρώσουν ακριβότερα μια κράτηση σε μέλος της ΑΒΤΑ

30-09-15 | ΚΟΣΜΟΣ

Περισσότεροι από τους μισούς βρετανούς καταναλωτές αναφέρουν ότι θα δαπανούσαν έως 25 λίρες περισσότερα για κράτηση σε τουριστικό οργανισμό, μέλος της ένωσης βρετανών τουριστικών πρακτόρων, ABTA.

Σύμφωνα με έρευνα της ΑΒΤΑ, το 56% των βρετανών θα δαπανούσαν έως 25 λίρες για την ασφάλεια που προσφέρει η συμμετοχή της επιχείρησης στην ΑΒΤΑ και το 78% είπε ότι πιθανόν να δαπανούσε έως και 10 λίρες περισσότερες.

Το 73% αισθάνεται μεγαλύτερη ασφάλεια όταν κάνει κράτηση διακοπών με εταιρία που είναι μέλος της ΑΒΤΑ και το 56% είπε ότι είναι πιθανότερο να προχωρήσει σε κράτηση με εταιρία όταν δουν σε αυτήν το λογότυπο της ABTA.

Η έρευνα έδειξε ότι οι τουριστικές επιχειρήσεις που δεν είναι μέλη, κινδυνεύουν να χάνουν πελάτες, με το 60% των ερωτηθέντων να πιστεύει ότι δεν εκτιμούν το ίδιο θετικά τις επιχειρήσεις αυτές.

Υπάρχει επίσης η προσδοκία ότι οι περισσότερες τουριστικές επιχειρήσεις θα γίνουν μέλη της ΑΒΤΑ, με το 74% των ανθρώπων να περιμένει οι η επιχείρησή τους θα γίνει μέλος.

Ωστόσο, η ενημέρωση των Βρετανών σχετικά με την ABTA έχει μειωθεί από το 75% που ήταν πέρυσι στο 71%, εξακολουθεί όμως να παραμένει το πιο αναγνωρίσιμο ταξιδιωτικο brand (59%), και έπονται η ΙΑΤΑ (31%) και η AITO (8%).

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....