ΠΟΤ: Καινοτόμο τουριστικό προϊόν για πολυτελή τουρισμό πόλεων στη Μαδρίτη

14-10-15 | ΚΟΣΜΟΣ

To Madrid Precious Time είναι ένα πιλοτικό πρότζεκτ που καθοδηγείται από το Πρόγραμμα Μελών Συνεργασίας του ΠΟΤ σε συνεργασία με τον δήμο της Μαδρίτης και έχει τη στήριξη του υπουργείου Βιομηχανίας, Ενέργειας και Τουρισμού της Ισπανίας.

Πρόκειται για ένα καινοτόμο τουριστικό προϊόν που απευθύνεται σε πλούσιους επισκέπτες και περιλαμβάνει το σύνολο των πιο αυθεντικών εμπειριών στη Μαδρίτη υπό μια συγκεκριμένη θεματική, τον χρόνο.

Το πρότζεκτ αποτελεί μέρος της συνδρομής στον ΠΟΤ που περιλαμβάνει επιχειρήσεις, ακαδημαϊκούς και προορισμούς και έτσι αποτελεί το ιδανικό πλαίσιο για να δοκιμαστούν νέες προσεγγίσεις στην τουριστική συνεργασία και την καινοτομία.

Το πρότζεκτ αντιπροσωπεύει μια πρακτική άσκηση εκμάθησης και παράγει ένα μοντέλο που μπορεί να αντιγραφεί και σε άλλες πόλεις και συνεχίζει να βελτιώνεται όσον αφορά την εφαρμογή και την καινοτομία του. Δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τους τουρίστες των πόλεων και μεγαλύτερα και πιο βιώσιμα οφέλη για τις τοπικές κοινωνίες.

Το Madrid Precious Time δημιουργήθηκε το 2012, όταν εκπρόσωποι από 22 πόλεις συγκεντρώθηκαν στην Κωνσταντινούπολη προκειμένου να εντοπίσουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο τουρισμός της πόλης.

Το πρότζεκτ περιλαμβάνει συνεργασίες με τον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα από κλάδους όπως η τεχνολογία, η φιλοξενία, οι τέχνες και ο πολιτισμός, το λιανικό εμπόριο, οι ασφάλειες, με στόχο τη συνεργασία τους στη δημιουργία νέων και καινοτόμων προϊόντων που θα βοηθούσαν την τοποθέτηση της Μαδρίτης ως premium προορισμού.

Στόχος του πρωτοτύπου, ήταν να αποτελέσει έναν οδηγό για την ανάπτυξη συνεργασιών στην ανάπτυξη νέων τουριστικών προϊόντων σε προορισμούς πόλεων. 

Το πρωτότυπο λανσαρίστηκε στην ΙΤΒ το 2014.

Δείτε το βίντεο του ΠΟΤ για το πρότζεκτ...

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....