Η Τουρκία «πρωταγωνιστεί» στα γήπεδα της Ευρώπης με τη διεθνή καμπάνια τουριστικής προβολής «Turkey Home», ως επίσημος συνεργάτης, «Official Premium Destination» της Euroleague 2015-2016.
Η συνεργασία του υπουργείου πολιτισμού και τουρισμού της Τουρκίας μέσω της καμπάνιας «Turkey Home» με τη Euroleague περιλαμβάνει επίσης τις διοργανώσεις Eurocup, Top 16 και Final Four και εντάσσεται στο πλαίσιο της επικοινωνιακής στρατηγικής του Υπουργείου καθώς στη διοργάνωση συμμετέχουν 18 χώρες με 60 ομάδες, ενώ την παρακολουθούν περισσότεροι από 2.008.000.000 τηλεθεατές, 2.112.803 θεατές μέσα από τα ίδια τα γήπεδα και 627 εκατομμύρια followers μέσω των social media.
Ο Γενικός Διευθυντής Προβολής του Υπουργείου Πολιτισμού της Τουρκίας İrfan Önal αναφερόμενος στη συνεργασία Turkey Home- Euroleague τόνισε: «Μετά από μία πετυχημένη συνεργασία στο Final Four που διοργανώθηκε το Μάιο του 2015 στην Μαδρίτη, συναντηθήκαμε με τους υπευθύνους της Euroleague και υπογράψαμε συνεργασία με τη διοργάνωση όχι μόνο για το Final Four αλλά σε ετήσια βάση, με σκοπό την προβολή της χώρας διεθνώς».
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroleague Basketball, Jordi Bertomeu, με τη σειρά του δήλωσε: «Η συνεργασία της καμπάνιας «Turkey Home» του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού της Τουρκίας με τη διοργάνωση Euroleague, που προσελκύει εκατομμύρια ανθρώπων από όλο τον κόσμο, θα έχει σημαντικά αποτελέσματα. Ευχόμαστε η συνεργασία αυτή να συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια.»
Η διεθνής καμπάνια «Turkey Home» ή πιο απλά «στην Τουρκία νιώθετε σαν το σπίτι σας» σε λιγότερο από δύο χρόνια είχε ως αποτέλεσμα η Τουρκία να είναι σήμερα η χώρα με το μεγαλύτερο αριθμό followers στο twitter (793.791), η σελίδα της καμπάνιας στο Facebook να έχει συγκεντρώσει 4.351.242 like και πρόσφατα να έχει κερδίσει διάκριση ως η καλύτερη ταξιδιωτική σελίδα στο πλαίσιο της διοργάνωσης «Skifties Awards 2015».