Γαλλικός τουρισμός: Νέα καμπάνια για τον εισερχόμενο τουρισμό στο Παρίσι

22-12-15 | ΚΟΣΜΟΣ

Nέα καμπάνια για τη στήριξη του εισερχόμενου τουρισμού στο Παρίσι λανσάρουν οι γαλλικές τουριστικές αρχές, όπως η Atout France, η Visit Paris Region και το Γραφείο Τουρισμού του Παρισιού.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Τουρισμού, ΕΤΟΑ, συνεργάζεται με τις αρχές στην προσπάθεια γνωστοποίησης της καμπάνιας και στην ενθάρρυνση της βιομηχανίας να χρησιμοποιεί το hashtag της καμπάνιας #PARISWELOVEYOU, η οποία ενθαρρύνει όλους να χρησιμοποιήσουν το συγκεκριμένο hashtag με σχόλια, ιστορίες και εικόνες από τις θετικές εμπειρίες τους στο Παρίσι.

Τα αντίστοιχα λογότυπα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε υλικό μάρκετινγκ και σε newsletter των τουριστικών οργανισμών. 

Η ιδέα είναι οι εικόνες να προσαρμόζονται έτσι ώστε να αρμόζουν σε διαφορετικές εταιρίες, επομένως δέχονται αλλαγές.

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....