Nέα καμπάνια για τη στήριξη του εισερχόμενου τουρισμού στο Παρίσι λανσάρουν οι γαλλικές τουριστικές αρχές, όπως η Atout France, η Visit Paris Region και το Γραφείο Τουρισμού του Παρισιού.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση Τουρισμού, ΕΤΟΑ, συνεργάζεται με τις αρχές στην προσπάθεια γνωστοποίησης της καμπάνιας και στην ενθάρρυνση της βιομηχανίας να χρησιμοποιεί το hashtag της καμπάνιας #PARISWELOVEYOU, η οποία ενθαρρύνει όλους να χρησιμοποιήσουν το συγκεκριμένο hashtag με σχόλια, ιστορίες και εικόνες από τις θετικές εμπειρίες τους στο Παρίσι.
Τα αντίστοιχα λογότυπα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε υλικό μάρκετινγκ και σε newsletter των τουριστικών οργανισμών.
Η ιδέα είναι οι εικόνες να προσαρμόζονται έτσι ώστε να αρμόζουν σε διαφορετικές εταιρίες, επομένως δέχονται αλλαγές.