Έκρηξη στα ταξίδια των κινέζων στο εξωτερικό – πώς θα τους προσελκύσετε

30-03-16 | ΚΟΣΜΟΣ

Τις βελτιώσεις που οφείλουν να ενσωματώσουν στη λειτουργία τους τα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία, εάν επιθυμούν να επωφεληθούν από τη μεγάλη άνθιση που παρατηρείται στα ταξίδια των Κινέζων στο εξωτερικό, ανέφερε σε πρόσφατη συνέντευξη ο διευθυντής του Ερευνητικού Ινστιντούτου Εξερχόμενου Τουρισμού της Κίνας (COTRI), Δρ. Wolfgang Georg Arlt.

Παρά την επιβράδυνση της οικονομίας και την πρόσφατη πτώση του χρηματιστηρίου της Κίνας, το ενδιαφέρον των Κινέζων για ταξίδια στο εξωτερικό δεν έχει επηρεαστεί. Σύμφωνα με στοιχεία του ΠΟΤ, τα ταξίδια των κινέζων στο εξωτερικό αποτελούν την κορυφαία πηγή ταξιδιωτικών δαπανών στον κόσμο. Το 2015, οι Κινέζοι δαπάνησαν 215 δισ. δολάρια σε ταξίδια τους στο εξωτερικό, 53% περισσότερα σε σχέση με το 2014. 

Μιλώντας για τις στρατηγικές που θα βοηθήσουν τα ξενοδοχεία της Ευρώπης να μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους από την αγορά των κινέζων, ο κ. Arlt αναφέρει τα εξής:

-Είναι λάθος οι κινέζοι τουρίστες να αντιμετωπίζονται ως μία ενιαία αγορά, καθώς υπάρχει μεγάλη διαφοροποίηση ανάμεσά τους (δημογραφικά χαρακτηριστικά, επαγγέλματα και συχνότητα ταξιδίων). Για αυτό πρέπει να γίνουν κατανοητές οι διαφορετικές ομάδες κινέζων τουριστών. 

-Εκτός από χώροι διανυκτέρευσης, τα ξενοδοχεία για τους κινέζους οργανώνουν εκδηλώσεις και δραστηριότητες για την ψυχαγωγία των επισκεπτών τους. Οι κινέζοι αναζητούν μοναδικές εμπειρίες στις διακοπές τους στο εξωτερικό και τις διηγούνται στους φίλους τους αφού επιστρέψουν. Για παράδειγμα, η οργάνωση ενός ειδικού ταξιδίου για συλλογή μανιταριών, που σπανίζουν στην Κίνα, είναι πρωτόγνωρη εμπειρία για τους κινέζους επισκέπτες.

-Επίσης, τα ξενοδοχεία πρέπει να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον συμβατό με τους κινέζους τουρίστες, μέσα στο οποίο θα αισθάνονται ότι οι ανάγκες τους ικανοποιούνται και ότι έχουν το σεβασμό των άλλων. Μικρές αλλαγές, όπως η προσθήκη κινεζικών αντικειμένων ή υλικών, αλλά και η προσφορά ζεστού φαγητού με ζεστό ποτό προσαρμοσμένο στην κουζίνα των κινέζων, βοηθούν.

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....