Στους δρόμους της Νέας Υόρκης επιστρέφουν τα χελωνονιντζάκια, αυτή τη φορά για να ενισχύσουν τον τουρισμό της πόλης, φιλοδοξώντας να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των οικογενειών για ταξίδια στη μητρόπολη των ΗΠΑ.
Έτσι, το κουαρτέτο που αποτελείται από τους Μιχελάντζελο, Λεονάρντο, Ραφαήλ και Ντονατέλο, κρίθηκε ως ο ιδανικός πρεσβευτής της Νέας Υόρκης.
Πρόκειται για 12μηνη καμπάνια που απευθύνεται σε αμερικανικές οικογένειες, δίνοντας έμφαση στις δραστηριότητες. Μεγάλη έμφαση δίνεται επίσης στη μετάδοση του μηνύματος σε εξωτερικούς χώρους, σε 5 σημεία της πόλης.
Η εταιρία Nickelodeon πρόκειται να δημιουργήσει τα χελωνονιντζάκια για τις ανάγκες της καμπάνιας, την οποία διαχειρίζεται η NYC & Company. Έχει υπάρξει συνεργασία κατά το παρελθόν και με άλλους χαρακτήρες παιδικών ταινιών, από τα Muppets, Curious George, τη Dora και τα Φιλαράκια.
Οι 4 χαρακτήρες από τα Χελωνονιντζάκια παρουσιάζονται ως «δυναμικοί και περιπετειώδεις Νεοϋορκέζοι», όντας σε αντιστοιχία με την πλοκή της σειράς κινουμένων σχεδίων, όπου τα χελωνονιντζάκια ζούσαν στη Νέα Υόρκη.
Οι προωθητικές ενέργειες θα εστιάσουν στα εμπορικά κέντρα στις ΗΠΑ, ενώ ανάμεσα στις περιοχές που θα δοθεί έμφαση για την προσέλκυση οικογενειακού τουρισμού είναι το Λος Άντζελες, το Σικάγο, το Σαν Φρανσίσκο, το Ντάλας, το Ντένβερ, το Μαϊάμι, η Βοστώνη και το μετρό της Νέας Υόρκης.
Η σκόπιμη χρήση των εμπορικών κέντρων γίνεται δεδομένου ότι τα ψώνια αποτελούν τη δημοφιλέστερη δραστηριότητα τουριστών και οικογενειών που επισκέπτονται τη Νέα Υόρκη, ενώ η καμπάνια συμπίπτει με την πρεμιέρα της ταινίας «Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows», που θα ξεκινήσει να προβάλλεται στις κινηματογραφικές αίθουσες τον Ιούνιο.