Στρατηγική και ενέργειες για τη βελτίωση της εικόνας της Αιγύπτου ως τουριστικού προορισμού στο εξωτερικό και την προσέλκυση γερμανών τουριστών σε αριθμούς ρεκόρ το ερχόμενο έτος, προετοιμάζει ο νέος υπουργός Τουρισμού της χώρας, πρώην στέλεχος της Marriott επί 33 έτη, Yehia Rashid.
Ο κ. Rashid επισκέφθηκε μάλιστα τη Γερμανία προκειμένου να έρθει σε επαφή με γερμανούς τουρ οπερέιτορ και άλλους παίκτες της βιομηχανίας, στους οποίους παρουσίασε τα σχέδιά του για τουριστικής ανάκαμψη της χώρας εντός του 2017.
Όπως αναφέρει στο fvw, στόχος των συναντήσεων είναι να βρεθούν τρόποι για πιο επιθετικό marketing του προορισμού στη Γερμανία.
Στόχος είναι να αυξηθεί το μερίδιο της αγοράς σημαντικά ενώ βασική επιδίωξη είναι και η αλλαγή της εικόνας του προορισμού σε σχέση με το ζήτημα της ασφάλειας.
Παρότι αρνήθηκε να κάνει πρόβλεψη σχετικά με τις φετινες επιδόσεις της γερμανικής αγοράς στην Αίγυπτο σε σχέση με πέρυσι, ο αιγύπτιος υπουργός Τουρισμού ειπε ότι η χώρα του θα επωφεληθεί κατά το ερχόμενο έτος από ενέργειες που γίνονται τώρα.
Στόχος για το 2017 είναι τα 2 εκατ. γερμανοί τουρίστες, αριθμός ρεκόρ καθώς το 2010 οι Γερμανοί που επισκέφθηκαν τη χώρα ανήλθαν σε 1,3 εκατ. Στο σύνολο των αγορών, η χώρα θα στοχεύσει σε 10 εκατ. αφίξεις.
Προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι, θα δοθεί βάση στην καλύτερη συνεργασία με τους τουριστικούς πράκτορες, τους τουρ οπερέιτορ, τα διαδικτυακά πόρταλ, τους αερομεταφορείς και τα μέσα ενημέρωσης.
Επίσης, μέσα στις ερχόμενες εβδομάδες θα λανσαριστεί νέα διαφημιστική καμπάνια, η οποία θα προβάλλεται, μεταξύ άλλων, και σε τηλεοπτικά μέσα.
Είναι σημαντικότερο, είπε ο κ. Rashid, να μεταδοθεί στην καμπάνια ένα μήνυμα φιλοξενίας, όπως το «Στην Αίγυπτο βρίσκεστε μακριά από τη χώρα σας όμως νιώθετε σαν στο σπίτι σας», παρά να αναφερθεί το ζήτημα της ασφάλειας. Άλλωστε, η τρομοκρατία, όπως είπε, είναι παγκόσμια απειλή, γίνονται επιθέσεις παντού και η Αίγυπτος δεν αποτελεί εξαίρεση.