H Expedia εξαγόρασε τον ψηφιακό ταξιδιωτικό οδηγό με εικόνες, Trover.
Ο οδηγός λειτουργεί σε υπολογιστές και κινητά, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να μοιράζονται φωτογραφιες και πληροφορίες από τη γειτονιά και τα ταξίδια τους.
Το Trover έχει ρίζες από μια τριάδα παλαιών συνεργατών της Expedia, τον ιδρυτή Rich Barton, τον Greg Slyngstad και τον Simon Breakwell. Οι τρεις τους αγόρασαν ένα site περιεχομένου, το TravelPost, από την Kayak το Μάρτιο του 2010, σε μια φιλόδοξη προσπάθεια να δημιουργήσουν κάτι που θα συνδύαζε τη μετα-αναζήτηση με περιεχόμενο από τους χρήστες.
Το λανσάρισμα της ιστοσελίδας ομως καθυστέρησε και το πρότζεκτ εγκαταλείφθηκε. Στη συνέχεια 2 από τους 3 είχαν την ιδέα να δημιουργήσουν το Trover.
Διευθύνων σύμβουλος έγινε ο Jason Karas, που είχε αναλάβει το τμήμα ανάπτυξης προϊόντος στην TravelPost.
Ανακοινώνοντας τη συμφωνία εξαγοράς με την Expedia, ο κ. Karas δήλωσε: "Με 450 εκατ. επισκέπτες στις επώνυμες ιστοσελίδες της κάθε μήνα, η Expedia μπορεί να αυξήσει δραματικά το εύρος του Trover. Αυτό σημαίνει οτι οι φωτογραφίες σας θα έχουν πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο. Πολλοί νέοι επισκέπτες θα βλέπουν και θα εμπνέονται από τα ταξίδια σας".
Η ιστοσελίδα διαθέτει 200.000 εικόνες από ταξίδι από 6.000 προορισμούς.