Η σκοτεινή πλευρά των προορισμών σε τουριστικές αφίσες - πώς παρουσιάζεται η Λέσβος

29-08-16 | ΚΟΣΜΟΣ

Την ειρωνική απόκλιση της πραγματικής εικόνας των προορισμών, με τα πολιτικά και κοινωνικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν, σε σχέση με αυτήν που προωθείται για τουριστικούς λόγους στο εξωτερικό, αποτυπώνει σε μια σειρά από τουριστικές αφίσες που σχεδίασε ένας βέλγος γραφίστας.

Ο Monk HF εχει ταξιδέψει πολύ και δημιούργησε τουριστικές αφίσες οι οποίες συνδυάζουν ειδυλλιακά σκηνικά με τη σκληρή πραγματικότητα του πολέμου, την μόλυνσης, της μετανάστευσης και του εμπορίου του σεξ.

Από τις αφίσες του Monk HF δεν λείπει η Λέσβος, με αφίσα που επικεντρώνεται στο προσφυγικό ζήτημα, απεικονίζοντας ειρωνικά μια παραλία, μια ομπρέλα και μια τουρίστρα που απολαμβάνει τον ήλιο και στο βάθος, μέσα από τη θάλασσα μια λέμβο γεμάτη από πρόσφυγες. Στο κάτω μέρος της αφίσας αναγράφεται Visit Lesbos.

On the Greek island of Lesbos a woman sunbathes seemingly oblivious to the plight of migrants making their way to the shore

Στυλιστική εμπνευσή του ήταν μια αφίσα του Franz Kraus από το 1936.

"Ξέρω οτι η διαφήμιση παραμορφώνει την αλήθεια κα η πραγματικότητα διαστρεβλώνεται σε μεγάλο βαθμό. Ήθελα να αναδείξω τη σκοτεινή πλευρά", δήλωσε ο γραφίστας στην MailOnline.

Brussels, teaming with traffic diversions

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....