Τα πιο περίεργα αιτήματα πελατών στα ξενοδοχεία

09-09-16 | ΚΟΣΜΟΣ

Οι επισκέπτες των ξενοδοχείων μερικές φορές διατυπώνουν τα πιο τρελά αιτήματα στη ρεσεψιόν, φέρνοντας το προσωπικό του ξενοδοχείου σε αμηχανία ή σε πολύ δύσκολη θέση καθώς "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" και όσο πιο αφοσιωμένο είναι το προσωπικό στη δουλειά του, τόσο πιο απαραίτητη είναι η ικανοποίηση των αναγκών του επισκέπτη, όσο τρελές κι αν είναι.

Ένας ταξιδιώτης με πολύ χιούμορ, θέλοντας να δοκιμάσει μέχρι που μπορούν να φτάσουν τα ξενοδοχεία στο συγκεκριμένο θέμα, αποφάσισε να προκαλέσει τις... αντοχές του προσωπικού και να γνωστοποιήσει τα αποτελέσματα στην Mirror. Ζήτησε ένα φρούριο φτιαγμένο από μαξιλάρα, ένα σκυλί ντυμένο σαν καπετάνιος στη θάλασσα, πετσέτες σε σχήμα κύκνου να κοιτούν στα μάτια ένα γατάκι, έναν γάιδαρο να τον καλωρίζει και άλλα περίεργα...

Δείτε τι κατάφερε...

Το μπέικον σε κάδρο...

 

Ο σκύλος-ναυτικός δεν ήταν πρόβλημα...

 

Ούτε ο κύκνος από πετσέτα που κοιτά στα μάτια το γατάκι

 

Ούτε μια καμήλα στο δωμάτιο...

There is a camel in my hotel room.

 

Τα περισσότερα ξενοδοχεία δεν θα έβαζαν ένα γαϊδούρι να λέει "καλωσόρισες" στο δωμάτιο του επισκέπτη. Ένα όμως το έκανε με παράκληση του επισκέπτη...

Every time my girlfriend and I go on a vacation, I ask for a picture of horse saying

 

Σαμπάνια, ροδοπέταλα, όλα καλά ως εδώ ... και ένας πλαστικός δεινόσαυρός.

When I booked my hotel a few months ago, I put in a few special requests as a joke... Champagne, roses and a plastic dinosaur. Then I totally forgot that I'd made that request. Absolutely lost my shit when I checked into my room today.

 

Μαξιλάρια, μαξιλάρια και.. ένας ελέφαντας στο δωμάτιο.

 

Ζωγραφιά από δεινόσαυρό... με πολύ αγάπη

 

Όμως αυτός εδώ το παράκανε...

 

trivajo: 8 απίστευτα αιτήματα

Η trivago έκανε τη δική της συλλογή από τα 8 πιο απίστευτα αιτήματα που εξέφρασαν επισκέπτες σε... άτυχους ρεσεψιονίστ. Συνήθως, οι ρεσεψιονίστ είναι εκείνοι που λαμβάνουν πολλά περίεργα και εκκεντρικά αιτήματα, ορισμένα εκ των οποίων είναι τελειώς τρελά. Η απάντηση τους δε θα μπορούσε να είναι διαφορετική από το « Ναι, ναι, φυσικά! Όπως επιθυμείτε!».

Παρακάτω η trivago προτείνει μερικές εξίσου τρελές απαντήσεις που όσο και να ήθελε ένας ρεσεψιονίστ δε θα μπορούσε να δώσει (αλλά σίγουρα έχει σκεφτεί).

Δείτε τις...

8 – Το πιστολάκι για τα μαλλιά είναι πολύ βαρύ!

Το αίτημα: Βρισκόμαστε σε ένα ξενοδοχείο στην Αυστρία και ένας πελάτης σηκώνει το τηλέφωνο για να πραγματοποιήσει μια εσωτερική κλήση. Έχει μόλις πλύνει τα μαλλιά του και αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα: το σεσουάρ είναι… πάρα πολύ βαρύ.

Η απάντηση που αρμόζει: «Συγχωρήστε με για την περιέργεια αλλά… σε ποιο γυμναστήριο συχνάζετε;» 

περιεργα αιτηματα ξενοδοχειο

Εδώ μια φωτογραφία του γυμναστηρίου που συχνάζει ο εν λόγω πελάτης!

 

7 – Μπορείτε να σταματήσετε τους ανεμόμυλους;

Η Ολλανδία δεν είναι μόνο ένα διάσημο μέρος επειδή είναι… χαμηλά (όχι στην υπόληψή μας, εννοώ κυριολεκτικά χαμηλά, υψομετρικά!) και ναι, εντάξει, και για τις μη απαγορευμένες ουσίες. Είναι, ωστόσο, γνωστή και για τους καθόλα γραφικούς και ρομαντικούς ανεμόμυλους της.

Το αίτημα: Ένας πελάτης του ξενοδοχείου έξω από το Άμστερνταμ, ωστόσο, δεν είναι τόσο ρομαντική ψυχή και ένιωσε κάπως άβολα. Τι ζήτησε; «Μπορείτε να σταματήσετε την κίνηση των ανεμόμυλων; Οι κύριες λεπίδες περιστρέφονται τόσο γρήγορα που μου προκαλούν πονοκέφαλο.»

Η απάντηση που θα δίναμε: «…έχετε προβλήματα με τους ανεμόμυλους; Μήπως έχετε κάποια συγγένεια με το Δον Κιχώτη;»

Dutch windmill and rising sun in fog, Groningen, Netherlands περιεργα αιτηματα ξενοδοχειο

Πήραν το δρόμο τους κουβεντιάζοντας, όταν είδαν στον κάμπο καμιά τριάντα με σαράντα ανεμόμυλους. Ο Δον Κιχώτης, μόλις τους αντίκρισε, είπε στον ιπποκόμο του:

– Η τύχη οδηγεί τα βήματά μας. Βλέπεις εκεί φίλε μου Σάντσο Πάνσα, τριάντα, ίσως και λιγότερους, τεράστιους γίγαντες που ενάντιά τους θα πολεμήσω και θα τους πάρω τη ζωή;

– Μα ποιους γίγαντες; είπε ο Σάντσο.

– Εκείνους εκεί κάτω, δεν βλέπεις; απάντησε ο αφέντης του, μερικοί μάλιστα έχουν χέρια μακριά ίσαμε δυο λεύγες…»

 

6 – Δεν μπορώ να βρω το ξενοδοχείο στον πλοηγό… θα μείνω δωρεάν!

Το αίτημα: Ώρα να μεταφερθούμε στις σκανδιναβικές χώρες. Ξέρετε, εδώ τα πράγματα είναι τυπικά κι οργανωμένα… Ίσως γι” αυτό, μετά από αρκετή προσπάθεια, χωρίς επιτυχία, οι πελάτες ενός ξενοδοχείου δεν κατάφεραν να βρουν τη διεύθυνση του ξενοδοχείου στο browser τους. Ο πελάτης καλεί τη ρεσεψιόν (τουλάχιστον βρήκε τον αριθμό του τηλεφώνου!) απαιτώντας δωρεάν διαμονή, με αφορμή τις προφανείς δυσκολίες της τεχνικής υποστήριξης που αντιμετώπισε.

Η απάντηση που αρμόζει: «… δεν μπορείτε να μας βρείτε;  Μπορούμε να λύσουμε τις προφανείς δυσκολίες με άναμα φωτιάς, έτσι ώστε να καταφέρετε να μας εντοπίσετε ακόμη και χωρίς σύστημα πλοήγησης: ακολουθήστε τα σήματα καπνού!»

περιεργα αιτηματα ξενοδοχειο

 «Α, να εκεί στο βάθος, το ξενοδοχείο καίγεται να μας φιλοξενήσει!»

 

5 – Το κρεβάτι είναι πολύ ψηλό…  θα του κόψω τα πόδια!

Το αίτημα: Μια όμορφη μέρα στις Γαλλικές Άλπεις, σε ένα όμορφο ξενοδοχείο που μοιάζει με κουκλόσπιτο: τα πάντα είναι τέλεια και στη θέση τους, το τζάκι ανάβει στο βάθος κι από έξω ακούγεται ο ήχος των κουδουνιών από τις αγελάδες που βόσκουν στα λιβάδια και … εεε … τι είναι αυτός ο θόρυβος; Μοιάζει με ένα… Όχι, δεν μπορεί να είναι… Θα είναι ένα ξυλοκόπος … Δεν μπορεί να είναι από το εσωτερικό του ξενοδοχείου… Μετά από λίγο ένας πελάτης κατεβαίνει στη ρεσεψιόν και δηλώνει:

«Το κρεβάτι ήταν πολύ ψηλό…»

Ναι, ήταν! Καθώς έπειτα από την πρωτοβουλία του μερικά λεπτά πριν συνέβαλε για τη «διόρθωσή» του, φέρνοντας το (αντικειμενικά) στο ύψος των επτά νάνων. Ο επισκέπτης θεώρησε σκόπιμο να αναλάβει να «ισορροπήσει» την κατάσταση πριονίζοντας τα πόδια του κρεβατιού και στη συνέχεια επικοινώνησε με το service του ξενοδοχείου.

Η απάντηση: «Δόξα τω Θεώ, εκτός από το κρεβάτι δε βρήκε αρκετά ψηλή και τη… ρεσεψιονίστ!»

περιεργα αιτηματα ξενοδοχειο

Το ιδανικό ύψος κρεβατιού σύμφωνα με τον συγκεκριμένο πελάτη.

 

4 – Τα σεντόνια δεν έχουν την κατάλληλη χρωματική αρμονία με τον χώρο

Το αίτημα: Πόσες φορές θα έχετε ακούσει παράπονα για τα σεντόνια στα δωμάτια των ξενοδοχείων; Όσοι έχουν δουλέψει σε ξενοδοχείο έχουν σίγουρα ακούσει πολλές φορές κάτι για τα σεντόνια.

Σε μία όμως περίπτωση ενός τέτοιου αιτήματος η κατάσταση ήταν κάπως διαφορετική… Στην Ισπανία, ένας πελάτης διαμαρτυρήθηκε για τη χρωματική επιλογή των σεντονιών που -κατά τη γνώμη του- δεν ήταν σε αισθητική αρμονία με τον υπόλοιπο χώρο του δωματίου!

Η απάντηση που θα δίναμε: «Σας καταλαβαίνω απόλυτα! Κατά την προσωπική μου άποψη, ούτε ο πρώην μου ταιριάζει με τη νέα του κοπέλα!»

JW Marriott Guanacaste Costa Rica περιεργα αιτηματα ξενοδοχειο

Οι βλάσφημοι καταλήγουν να παντρεύονται…

 

3 – Μα καλά, δεν υπάρχει κόπτης αυγών;!

Το αίτημα: η ρεσεψιονίστ ενός νορβηγικού πολυτελούς ξενοδοχείου, γνωρίζει να παραδώσει στον επισκέπτη τους τα κλειδιά για την καλύτερη σουίτα του, διακηρύσσει χωρίς φόβο αντίφαση: «η σουίτα διαθέτει πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα».

Το λάθος του ξενοδοχείου: ο πελάτης αισθάνεται εξαπατημένος καθώς δεν βρίσκει ένα απολύτως απαραίτητο εργαλείο κουζίνας, που αν δε το χρησιμοποιήσει μπορεί να αποβεί καταστροφικό για τη μαγειρική του… Ποιο είναι αυτό το σκεύος; Ο κόπτης αυγών!

Η απάντηση: «…το χρησιμοποιούν αλήθεια;.. Θέλω να πω, στον πραγματικό κόσμο;! «

κοπτης αυγων περιεργα αιτηματα ξενοδοχειο

Αυγά εμφανώς ανήσυχα από την ύπαρξη του τρομακτικού εργαλείου…

 

2 – «Μπορώ να μπω δωμάτιο μου τώρα;»  – Η ξεχασμένη ταμπέλα «Μην ενοχλείτε»

Το αίτημα: Όλοι γνωρίζουν το κλασικό σήμα «Μην ενοχλείτε» που κρέμεται από το πόμολο της πόρτας. Ο πελάτης ενός ξενοδοχείου στην Φινλανδία, την πρώτη νύχτα διαμονής του, (ίσως γύρισε λιγάκι μεθυσμένος), ενώ είχε αφήσει έξω από το χερούλι της πόρτας νωρίτερα την κάρτα, πλησιάζει και αντικρίζοντας το σήμα «Μην ενοχλείτε» θεώρησε ότι το σήμα έχει τοποθετηθεί στην πόρτα από το προσωπικό του ξενοδοχείου για να μην ενοχλήσουν τις δραστηριότητες μέσα στο δωμάτιο (ποιος ξέρει τι είδους!) και όντως, έκατσε σιωπηλός στον διάδρομο για να… μην ενοχλεί!

Μετά από ώρες και ώρες, τελικά αποφάσισε να μιλήσει στη ρεσεψιόν – κρατώντας χαμηλή την φωνή (για να μην ενοχλήσει φυσικά):

«Συγγνώμη, μήπως μπορούν να βγουν από στο δωμάτιο μου τώρα;»

Η απάντηση που θα δίναμε: «Ναι, ναι, αλλά όχι από την πόρτα! Θα πρέπει να πέσουν από το παράθυρο με αλεξίπτωτο. Θα βρουν το εξοπλισμό στο ντουλάπι στα δεξιά του κρεβατιού μαζί με ένα φυλλάδιο με οδηγίες χρήσης.»

Paracadutarsi περιεργα αιτηματα ξενοδοχειο

Έτσι θα βγουν από το δωμάτιο…

 

1 – Το newsletter του χωρισμού

Ερχόμαστε στα πάτρια. Μπορεί οι ξενοδόχοι στην Ελλάδα να μη χρησιμοποιούν συχνά τα e–mail που τους δίνουμε κατά την κράτηση, αλλά να που ένας αποφάσισε να στείλει ένα μαζικό e–mail για να ευχηθεί «Χρόνια πολλά & καλά Χριστούγεννα».  Λίγες ώρες μετά έρχεται ένα απαντητικό e–mail από έναν πελάτη, στην κοινή συνομιλία, που έγραφε τα εξής:

«Εξαιτίας αυτού του e–mail με χωρίζει η γυναίκα μου. Εντός των ημερών θα σας αποστείλω συνημμένα όλα τα έξοδα διαζυγίου. Προς όλους τους υπόλοιπους παραλήπτες: παραμένω μόνος. Γιώργος, 27 ετών, 1,85 αρρενωπός, οικονομικά ανεξάρτητος με σίγουρη και καλά αμειβόμενη δουλειά, αρκετά κοινωνικός. Ανοιχτός σε προτάσεις. ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΠΙΤΙ»

Η απάντηση που θα δίναμε: Καλησπέρα σας, ίσως τελικά δεν έπρεπε να δώσετε την άδειά σας να λαμβάνετε ενημερωτικά e–mail. Μην στεναχωριέστε καθόλου, έχουμε μια ανιψιά έτοιμη για γάμο. Καλό κορίτσι και με προίκα! Συνημμένες θα βρείτε φωτογραφίες της. Σας περιμένουμε να δώσουμε λόγο το συντομότερο!

mail-newsletter-home-mailbox περιεργα αιτηματα ξενοδοχειο

 Τα γράμματα της ανιψιάς περιμένουν ήδη στο γραμματοκιβώτιο…

 

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....