Γερμανία: Η άνοδος του τουρισμού προσελκύει επενδύσεις

28-09-16 | ΚΟΣΜΟΣ

Μεγάλες ευκαιρίες για επικερδείς επενδύσεις στο τουριστικό real estate προσφέρει η Γερμανία, σύμφωνα με ειδικούς που συμμετείχαν στις συζητήσεις του συνεδρίου του fvw, Tourism Real Estate που διεξήχθη την περασμένη εβδομάδα στη Φρανκφούρτη.

Η Γερμανία παρουσίαζει ισχυρή ανάπτυξη ως τουριστικός προορισμός και οι ιδιώτες επενδυτές ανταποκρίνονται με νέα κόνσεπτ φιλοξενίας, ειδικά στις περιοχές της Βόρειας Θάλασσας και της Βαλτικής.

Εταιρίες όπως οι Novasol, Planet Haus και Beach Motel, είναι παραδείγματα οργανισμών που ανοίγουν νέα resort στις 2 παράκτιες περιοχές της Γερμανίας προκειμένου να επωφεληθούν από την αύξηση της ζήτησης, ενώ άλλες εταιρίες αναζητούν επενδύσεις σε πιο παραδοσιακές περιοχές της νότιας Γερμανίας, αλλά και νέους προορισμούς όπως αξιοποιημένες περιοχές με βιομηχανική κληρονομιά στην πρώην βιομηχανική καρδιά του Ruhrgebiet.

Το συγκρότημα Centro στο Oberhausen, για παράδειγμα, συγκεντρώνει 23 εκατ. ανθρώπους το χρόνο, διαθέτοντας καταστήματα, διασκέδαση, εκθέσεις και δραστηριότητες αναψυχής.

Σύμφωνα με τον Frank Lichtenheld, επικεφαλής τουριστικής ανάπτυξης του Oberhausen, ένα τέτοιο πρότζεκτ χρειάζεται «τρελούς ανθρώπους με θετική διάθεση» που πιστεύουν σε αυτό.

Εν τω μεταξύ, τουρ οπερέιτορ και ξενοδόχοι είχαν αντίθετες απόψεις για το ζήτημα του ποιος είναι καλύτερος συνεργάτης μάρκετινγκ για τα καταλύματα και τους προορισμούς.

Η Γερμανία καταγράφει ισχυρή ζήτηση όχι μόνο λόγω των κρίσεων σε άλλους προορισμούς και των δημογραφικών τάσεων που ευνοούν τους γειτονικούς προορισμούς, αλλά επειδή οι Γερμανοί έχουν πιο θετική εικόνα για τη χώρα τους και το τουριστικό προϊόν της έχει βελτιωθεί, τόνισε ο επικεφαλής του παρόχου εξοχικών κατοικιών Novasol, Bernd Muckenschnabel.

Οι παραδοσιακοί τουρ οπερέιτορ εξακολουθούν να έχουν πλεονεκτήματα σε σχέση με τα πόρταλ στο μάρκετινγκ εξοχικής κατοικίας, τόνισε, καθώς γνωρίζουν κάθε χώρο διαμονής προσωπικά και έχουν προσωπικό τους εκεί σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά.

Οι πελάτες των πόρταλ παραπονιούνται για ασυμφωνία μεταξύ της εικόνας του καταλύματος στο διαδίκτυο και της πραγματικής εικόνας του, επισημαίνει ο διευθυντής τουρισμού στο Quedlinburg, Thomas Bracht.

Ωστόσο, ο διευθυντής της HomeAway, θυγατρικής της Expedia, Aye Helsig, διαφώνησε καθώς, όπως είπε, το πόρταλ καταγράφει το επίπεδο ποιότητας των καταλυμάτων.

Όλοι οι συμμετέχοντες συμφώνησαν ότι η Γερμανίας εξακολουθεί να είναι μια αναπτυσσόμενη χώρα ως προς τα σπίτια διακοπών. 

διαβάστε ακόμα

ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο