Η πιο άχρηστη-χρήσιμη εφεύρεση της χρονιάς πρόκειται σύντομα να γίνει πραγματικότητα. Πρόκειται για τη μηχανοκίνητη βαλίτσα modobag, για την κατασκευή της οποίας ο εμνευστής της, Kevin O'Donnell, βρήκε χρηματοδότηση μέσω της crowdfunding πλατφόρμας Indiegogo.
Ο Kevin O'Donnell είχε την ιδέα να κατασκευάσει μια μηχανοκίνητη βαλίτσα την οποία θα έχουν μαζί τους στα αεροδρόμια οι επιβάτες. Οι βαλίτσες αυτές, οι οποίες θα λανσαριστούν το Νοέμβριο και θα αρχίσουν να παραδίδονται στους ιδιοκτήτες τους από τον Ιανουάριο, «τρέχουν» με 8 χλμ. την ώρα και οι κάτοχοί τους θα μπορούν να κάθονται επάνω τους.
Η εφεύρεση κατάφερε να συγκεντρώσει μέσα στο καλοκαίρι περισσότερα από 300.000 δολάρια.
Για να σχεδιάσει την πρωτοποριακή βαλίτσα, ο O'Donnell χρειάστηκε να μπει στον κόσμο των αγώνων ταχύτητας με μηχανές και στα… τάλεντ σόου της Πόλα Αμπντούλ.
Η έμπνευσή του προήλθε από μια αναπάντεχη πηγή, τα ταξίδια του με μια ομάδα break dancing με καταγωγή από την πόλη του στο Σικάγο. Μέσω κοινών γνωριμιών, ο O'Donnell γνώρισε την ομάδα αυτή, που ονομαζόταν Chi-Town Finest Breakers και αποτελούνταν από 6 αδέλφια. Η οικογένεια μόλις είχε αρχίσει να στέκεται στα πόδια της οικονομικά, καθώς ήταν άστεγη.
Ο O'Donnell, βετεράνος των startups στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αναζητούσε ένα νέο πρότζεκτ. Άρχισε να χρηματοδοτεί και να συνοδεύει την ομάδα χορευτών στα ταξίδια τους στη χώρα, όπου περνούσαν από οντισιόν σε τηλεοπτικά σόου όπως το Live to Dance της Πόλα Αμπντούλ.
Μετά από μια οντισιόν, ο O'Donnell άρχισε να περιφέρει το μικρότερο παιδί της ομάδας επάνω στη βαλίτσα του στο αεροδρόμιο. «Είχε πλάκα αλλά άρχισα να κουράζομαι, κι έτσι τους είπα αστιευόμενος: πρέπει να βάλω μια μηχανή σε αυτές τις βαλίτσες».
Η πρόταση αυτή έγινε σοβαρή σκέψη και στη συνέχεια υλοποιήθηκε.
Στη συνέχεια, απευθύνθηκε στον φίλο του και πρώην πρωταθλητή στους αγώνες AMA Pro Road Racing Daytona, Boyd Bruner. Η συμμετοχή του Bruner, αποτέλεσε την τεχνική βάση για την υλοποίηση του πρότζεκτ και έδωσε κύρος σε μια εφεύρεση που για το κοινό μπορεί να φαινόταν χωρίς αξία.
Η πρώτη καμπάνια το 2015 για τη προσέλκυση επενδυτών απέτυχε, και οι 2 τους αναγκάστηκαν να βελτιώσουν το πρότζεκτ, αναβαθμίζοντάς το με βαλλιστικό περίβλημα DuPont, ομορφαίνοντας το ντιζάιν με ρόδες που μοιάζουν με σκέιτμπορντ, προσθέτοντας μπαταρίες λιθίου που φορτίζουν πλήρως σε λιγότερο από μια ώρα και διατηρώντας το 85% μιας παραδοσιακής βαλίτσας ταξιδίου που ζυγίζει περί τα 8,6 κιλά. Βρήκαν ακόμα χώρο για μια θύρα USB από την οποία γίνεται η φόρτιση και ένα προαιρετικό σύστημα GPS. Ένας επιβάτης 80 κιλών μπορεί να διανύσει απόσταση 12 χλμ. με πλήρη μπαταρία.
Η δεύτερη καμπάνια συγκέντρωσε 350 οπαδούς οι οποίοι προσέφεραν στην O'Donnell & Co. περισσότερα από 330.000 δολάρια σε προπαραγγελίες για τη μηχανοκίνητη βαλίτσα.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραγγείλουν την... ιδιότυπη βαλίτσα μέσω της Indiegogo έναντι 1.095 δολαρίων, δηλαδή 400 δολάρια φθηνότερα από την τιμή λιανικής.