Βαλεαρίδες: Kαμπάνια για την προσέλκυση Βρετανών το χειμώνα

08-11-16 | ΚΟΣΜΟΣ

Mια νέα καμπάνια με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών εκτός υψηλής σεζόν λανσάρει η τουριστική επιτροπή των Βαλεαρίδων, με τίτλο «Καλύτερα το Χειμώνα».

Η καμπάνια απευθύνεται στους βρετανούς τουρίστες καλώντας τους να επισκεφθούν τα νησιά και να αποκτήσουν εμπειρίες από μια «πιο αυθεντική» εποχή του έτους σε αυτά.

Θα κυκλοφορήσει ένα νέο περιοδικό που θα αναδεικνύει τις εκδηλώσεις και δραστηριότητες στα νησιά που αφορούν τους επισκέπτες από τον Οκτώβριο έως το Μάιο, με το σκεπτικό ότι αυτή είναι η εποχή του έτους που οι επισκέπτες μπορούν πραγματικά να βιώσουν τον προορισμό μέσα από αυθεντικές εμπειρίες σε αυτόν, χωρίς μεγάλα πλήθη επισκεπτών και με πιο ήρεμους ρυθμούς ζωής.

Οι Βαλεαρίδες υποδέχθηκαν 3,3 εκατ. βρετανούς τουρίστες από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2016, αυξημένους κατά 9,5% από περυσι.

διαβάστε ακόμα

ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο