Έμφαση στον πολιτισμό και τις δυνατότητες ψυχαγωγίας και γαστρονομίας στην Τουρκία δίνει η νέα στρατηγική διαφήμισης και προβολής της χώρας, που θα αναπτυχθεί φέτος σε 150 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις.
Όπως είπε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού της Τουρκίας Nabi Avci, η Τουρκία δεν είναι μόνο θάλασσα, άμμος και ήλιος, αλλά έχει πλούσια ιστορία και πολιτισμό, που θα αναδειχθούν στη νέα καμπάνια, με την προσδοκία ότι η στρατηγική αυτή θα βοηθήσει στην ανάκαμψη του τουρισμού από τη Ρωσία και τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο,
Η καμπάνια προωθεί ειδικές μορφές τουρισμού και διάφορες περιοχές της χώρας με πλούσια ιστορία. Στο πλαίσιο αυτό, προωθείται και η συμπαραγωγή ιστορικών σειρών ειδικά για την αγορά της Ρωσίας.