Τουρκικός τουρισμός: "Πάρτε το γείτονά σας και ελάτε", το σλόγκαν της καμπάνιας που κινητοποιεί τους ομογενείς

28-02-17 | ΚΟΣΜΟΣ

Από την διεθνή έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου ξεκινά η νέα καμπάνια της Τουρκίας για την αύξηση των τουριστικών αφίξεων φέτος, που στηρίζεται στην κινητοποίηση των Τούρκων που ζουν στο εξωτερικό ώστε να πείσουν τους γείτονές τους να πάνε μαζί για διακοπές στην Τουρκία.

Το σλόγκαν της καμπάνιας είναι “Bring your neighbor and come” και ξεκινά από την ΙΤΒ, καθώς στη Γερμανία υπάρχει η μεγαλύτερη τουρκική διασπορά στον κόσμο, αφού από τα 3 εκατ. Τούρκων που ζουν εκεί, περίπου 1,4 εκατομμύρια έχουν την τουρκική υπηκοότητα.

Στόχος της καμπάνιας είναι η προσέλκυση αρχικά 8 εκατομμυρίων περισσότερων τουριστών, ώστε τα τουριστικά έσοδα να φτάσουν τα 50 δισ.δολάρια.

Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι ο αριθμός των τουριστικών αφίξεων μειώθηκε κατά 30% και συρρικνώθηκε στα 25,3 εκατομμύρια.

Στην έκθεση ΙΤΒ θα μετάσχουν 132 τουρκικές εταιρείες, υπό την αιγίδα του τουρκικού Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, οι οποίες θα έχουν την ευκαιρία να προωθήσουν την καμπάνια με εκπτώσεις στους Τούρκους υπηκόους που θα φέρουν στις διακοπές τους στην Τουρκία και τους γείτονες ή φίλους τους, Εκτός από τα δημοφιλή θέρετρα, στην ΙΤΒ θα προβληθούν ειδικές μορφές τουρισμού, όπως η ορειβασία, η πεζοπορία και η ποδηλασία, καθώς και η τουρκική κουζίνα και οι τέχνες, που θα τύχουν ιδιαίτερης προβολής στην έκθεση.       

 

διαβάστε ακόμα

ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο