Κωνσταντινούπολη: Συνεχίζεται η βουτιά στις τιμές των ξενοδοχείων

28-03-17 | ΚΟΣΜΟΣ

Συνεχίζεται η πτώση στις πληρότητες των ξενοδοχείων της Κωνσταντινούπολης κατά το πρώτο 2μηνο του έτους, εξέλιξη που πιέζει προς τα κάτω τις τιμές, οι οποίες σημειώνουν δραματική μείωση. Την ίδια ώρα, η Τουρκία παρουσιάζει μικρή βελτίωση πληροτήτων.

Σύμφωνα με στοιχεία από την STR για τα ξενοδοχεία της Τουρκίας, τον Φεβρουάριο του 2017, η χώρα παρουσίασε αύξηση 1,7% στις πληρότητες των μονάδων, οι οποίες διαμορφώθηκαν κατά μέσο όρο στο 50,5%.

Τον ίδιο μήνα, οι πληρότητες στην Κωνταντινούπολη μειώθηκαν κατά 0,7% σε σχέση με τον Φεβρουάριο του 2016, και διαμορφώθηκαν σε 47,2%.

Η μέση τιμή δωματίου (ADR) είχε σημαντικές απώλειες της τάξης του 19,3%, στα 70,3 ευρώ έναντι 87,1 ευρώ τον Φεβρουάριο του 2016. Τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) μειώθηκαν επίσης κατά 19,9%, στα 33,2 ευρώ έναντι 41,4 ευρώ πέρυσι.

Το πρώτο 2μηνο του 2017, οι πληρότητες στην πόλη μειώθηκαν κατά 4%, στο 46,4%, οι τιμές που πριν 3 χρόνια έφτασαν τα 200 ευρώ ανά διανυκτέρευση σημερα κυμαίνονται στα 68,1 ευρώ ενώ το RevPAR ανήλθε σε 31,5 ευρώ μετά από μείωση 28,5%. 

Η Κωνσταντινούπολη παρουσιάζει τη μεγαλύτερη πτώση ξενοδοχειακών τιμών στην Ευρώπη. 

Η Κωνσταντινούπολη χρειάζεται άμεσα ειδικές πολιτικές στον τουρισμό, διαφορετικά η χρονιά θα είναι άλλη μία με απώλειες, τόνισε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Τουρκίας (TUROB), Timur Bayindir. Την ώρα που οι τιμές σημειώνουν βουτιά, η υψηλή προφορά δωματίων μπορεί να δημιουργήσει αρνητικό αντίκτυπο. Χρειάζεται να λάβουμε άμεσα προληπτικά μέτρα για την τουριστική βιομηχανία της Κωνσταντινούπολης, τόνισε.

διαβάστε ακόμα

Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο
Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά