Η «Παραμυθένια Ελλάδα» μάγεψε τα παιδιά της Μόσχας

10-04-17 | ΚΟΣΜΟΣ

Περισσότερα από 1.000 παιδιά μαζί με τις οικογένειές τους παρακολούθησαν το τριήμερο εκδηλώσεων «Παραμυθένια Ελλάδα» που διοργάνωσε από 7 έως 9 Απριλίου το Γραφείο Τύπου και Επικοινωνίας της Πρεσβείας στη Μόσχα σε συνεργασία με τη μεγαλύτερη ρωσική αλυσίδα παιδικών πολυκαταστημάτων Ντέτσκι Μιρ, στο κεντρικό κατάστημα της, στην καρδιά της ρωσικής πρωτεύουσας.

Στην εκδήλωση βραβεύτηκαν οι νικητές του περυσινού διαγωνισμού ζωγραφικής της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας με τίτλο «Τι σημαίνει για μένα η Ελλάδα», που κέρδισαν ένα ταξίδι στη Ρόδο και την Κω αυτό το καλοκαίρι, με τη στήριξη της Aegean, της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, της Ένωσης Ξενοδόχων Κω και των ξενοδοχείων Euro Village Achilleas, Rodos Palace και Sun Beach. Στο διαγωνισμό, που διοργανώθηκε στο πλαίσιο του Έτους Ελλάδας-Ρωσίας 2016, συμμετείχαν περισσότερα από 1.200 παιδιά από όλες τις περιοχές της Ρωσίας ηλικίας 6 έως 10 ετών, που ζωγράφισαν μαγευτικές εικόνες της Ελλάδας εμπνευσμένες από τον τουρισμό, τον πολιτισμό και την ιστορία της. Έργα των παιδιών θα εκτεθούν στο δημοφιλές Ντέτσκι Μιρ έως τις 17 Απριλίου.

Το τριήμερο περιλάμβανε, επίσης, παιδικά εργαστήρια ζωγραφικής, κεραμικής, χειροτεχνίας, κατασκευών, ενώ αίσθηση προκάλεσε σε παιδιά και μεγάλους η εμφάνιση των ηρώων του πασίγνωστου ρωσικού κινουμένου σχεδίου «Η Μάσα και ο Αρκούδος», που έπαιξαν με τα παιδιά και φωτογραφήθηκαν μαζί τους κρατώντας την ελληνική σημαία. Στο τέλος των εκδηλώσεων, που είχε στόχο να αναδείξει ακόμη περισσότερο την Ελλάδα του τουρισμού και του πολιτισμού στο ρωσικό κοινό, μοιράστηκαν δώρα, αναψυκτικά και σνακ στα παιδιά, που προσέφεραν οι χορηγοί Coca Cola Ρωσίας, Chipita, DeAgostini, FILA κτλ.

διαβάστε ακόμα

ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο