Καμπάνια: Γιατί η Βρετανία είναι ένας θρυλικός τουριστικός προορισμός

12-04-17 | ΚΟΣΜΟΣ

Διεθνή τουριστική καμπάνια για την προβολή της χώρας μέσα από κινηματογραφικές ταινίες, λάνσαρε χθες ο τουριστικός οργανισμός της Βρετανίας VisitBritain σε συνεργασία με την εταιρία κινηματογραφικών παραγωγών Warner Bros. Pictures, με σκοπό να αποδείξει ότι αποτελεί θρυλικό προορισμό.

Η καμπάνια ξεκινά με την ταινία περιπέτειας «King Arthur: Legend of the Sword».

Η ψηφιακή καμπάνια έχει διάρκεια 6 εβδομάδες, φέρει τον τίτλο «Where Stories Become Legends» και έχει σκοπό να ωθήσει τους καταναλωτές να κάνουν κράτηση θεματικών διακοπών με τη χρήση του hashtag #OMGBLegends (Oh My Great Britain ‘Home of Legendary Moments’).

Περιλαμβάνει αποκλειστικό παρασκηνιακό βίντεο με τον σεναριογράφο, σκηνοθέτη και παραγωγό Guy Ritchie, τον σεναριογράφο και παραγωγό Lionel Wigram και τους διάσημους ηθοποιούς Charlie Hunnam και Jude Law στην τοποθεσία και τα στούντιο όπου γυρίστηκε η ταινία King Arthur, οι οποίοι θα μιλήσουν για τα θρυλικά τοπία της χώρας που χρησιμοποιήθηκαν για την ταινία καθώς και τα συναισθήματα που εμπνέουν. 

Τα γυρίσματα έγιναν στο Windsor Great Park και στο Forest of Dean και το Wye Valley της Αγγλίας, στο Snowdonia της Ουαλίας και το Isle of Skye και τα Χάιλαντς της Σκωτίας.

διαβάστε ακόμα

ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο