Κατά 30% μειώθηκαν πέρυσι οι αφίξεις στην Τουρκία και περιορίστηκαν στους 25,3 εκατ. τουρίστες, σύφωνα με την ετήσια έκθεση για τα οργανωμένα πακέτα διακοπών, που εκπονεί η τουρκική εταιρεία ερευνών Turizmdatabank.
Οι απώλειες, ωστόσο, ήταν μεγαλύτερες για την Τουρκική Ριβιέρα, με την Αττάλεια να καταγράφει πτώση διεθνών αφίξεων κατά 45%, τη Σμύρνη κατά 44% τη Μούγλα κατά 43% το Κουσάνταση κατά 39%, ενώ η Κωνσταντινούπολη είχε απώλειες 26%.
Μείωση αφίξεων υπήρξε σχεδόν από όλες τις βασικές αγορές της Τουρκίας: -30% από Γερμανία (3,9 εκατ. αφίξεις), η οποία πάντως παρέμεινε η μεγαλύτερη αγορά, -32% από Βρετανία (1,7 εκατ. αφίξεις), -26% από Ολλανδία (900.000), -76% από Ρωσία (870.000), με αποτέλεσμα να υποχωρήσει η Ρωσία στην 8η θέση των μεγαλύτερων αγορών για την Τουρκία το 2016, από τη δεύτερη το προηγούμενο έτος, -59% από Πολωνία, -58% από Ιταλία και -49% από Σουηδία.
Αύξηση υπήρξε από τη Γεωργία κατά 15% (2,2 εκατ. αφίξεις), ανεβάζοντας αυτή την αγορά στη 2η θέση πέρυσι, Βουλγαρία κατά 7% (1,7 εκατ.), την Ουκρανία κατά 48% (πάνω από 1 εκατ. αφίξεις) και το Ισραήλ κατά 31%.