Βρετανία: Προειδοποίηση για δικαστικές συνέπειες στους "ασθενείς" τουρίστες

12-05-17 | ΚΟΣΜΟΣ

Προειδοποίηση προς τις εταιρίες διαχείρισης παραπόνων τουριστών καθώς και προς τους Βρετανούς ταξιδιώτες για συνέπειες σε περίπτωση ψευδών ισχυρισμών για ασθένεια κατά την περίοδο των διακοπών στο εξωτερικό, προσέθεσε στην ταξιδιωτική σύσταση προς την Πορτογαλία το βρετανικό ΥΠΕΞ.

Όπως αναφέρει η ανανεωμένη σύσταση: "Έχει καταγραφεί αύξηση των τουριστών που ενθαρρύνονται να υποβάλουν αίτηση αποζημίωσης για προσωπική βλάβη εάν υπέφεραν από γαστρικές παθήσεις κατά τη διάρκεια διαμονής σε ξενοδοχεία". Ενθαρρύνει στη συνέχεια τους Βρετανούς να ακολουθούν αυτή την οδό εφόσον πραγματικά είχαν αρρωστήσει κατά τη διάρκεια των διακοπών. 

Προειδοποιεί δε οτι όσοι κάνουν ψευδείς αιτήσεις αποζημίωσης, μπορεί να κληθούν να αντιμετωπίσουν τη δικαιοσύνη στο Ην. Βασίλειο ή την Πορτογαλία.

Κύμα αιτήσεων αποζημίωσης από Βρετανούς τουρίστες, καταγράφουν και τα ξενοδοχεία της Ισπανίας, με αύξηση 700% στις Βαλεαρίδες το 2016.

διαβάστε ακόμα

ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο