Παγκόσμια καμπάνια για την αποκατάσταση της εικόνας της, ως τουριστικού προορισμού, στο εξωτερικό σχεδιάζει η Τουρκία.
Για τις ανάγκες της καμπάνιας θα επιστρατευθεί ο πολιτισμός και τα ιστορικά αξιοθέατα της Κωνσταντινούπολης αλλά και της υπόλοιπης χώρας, σύμφωνα με το τουρκικό υπουργείο Τουρισμού.
Θα αναπτυχθούν συνέργειες με οργανισμούς τουριστικών γραφείων ενώ μελλοντικά θα αξιοποιηθούν και ζητήματα του περιβάλλοντος και του σύγχρονου μάνατζμεντ προορισμού.
Στόχος της Τουρκίας είναι να επιστρέψει το συντομότερο δυνατό στα επίπεδα αφίξεων του 2015 ή να τα ξεπεράσει (36 εκατ. τουρίστες, έναντι 25,3 εκατ. το 2016).