Ιταλικός τουρισμός: Νέα στρατηγική με βάση την τεχνολογία

26-06-17 | ΚΟΣΜΟΣ

Σημαντικό ρόλο στο νέο τουριστικό πρόγραμμα που παρουσίασε η Ιταλία για την περίοδο 2017-2022, με τίτλο «Industry 4.0», διαδραματίζει η τεχνολογία.

Το σλόγκαν της νέας στρατηγικής είναι «Αποτελεσματικότητα και Βιωσιμότητα».

Η στρατηγική υιοθετήθηκε τον Φεβρουάριο από το υπουργικό Συμβούλιο της χώρας και βασίζεται στο συνδυασμό των τουριστικών πολιτικών με τις πολιτικές του προγράμματος Industry 4.0 και την υιοθέτηση προηγμένων τεχνολογιών στη βελτίωση παροχής υπηρεσιών. 

Οι υπουργοί της Ιταλίας ανέδειξαν τις δράσεις και τις προτεραιότητες του προγράμματος, σε συνεργασία με τις Περιφέρειες, που έχουν καθοριστικές αρμοδιότητες. Στο πλαίσιο αυτό θα ενισχυθεί η τουριστική βιομηχανία με ανεπτυγμένους μηχανισμούς οικονομικής διπλωματίας, ψηφιοποίησης και αναβάθμισης των 51 μνημείων πολιτιστικής κληρονομιάς της Ιταλίας που προστατεύονται από την UNESCO.

Το νέο σχέδιο για τον τουρισμό δημιουργεί μια ξεκάθαρη διαχωριστική γραμμή με το παρελθόν καθώς διαμορφώνει μια συνέργεια που συναντά τις νέες τάσεις στα ταξίδια, σε μια εποχή που οι ταξιδιώτες δεν ενδιαφέρονται πια για έναν και μόνο προορισμό.

Στις 30 Ιουνίου, η μόνιμη επιτροπή για τον Τουρισμό θα δώσει την πρώτη επιχειρησιακή καθοδήγηση σχετικά με τη νέα στρατηγική για τον τουρισμό. Για τον Giovanni Lolli, Αντιπρόεδρο της περιφέρειας Abruzzo και Συντονιστή της Επιτροπής Τουρισμού, "το στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό δημιουργεί μια αποφασιστική ρήξη με το παρελθόν. Δημιουργεί μια συνέργια που ανταποκρίνεται στις νέες τάσεις των τουριστών οι οποίοι δεν ενδιαφέρονται πλέον για έναν ενιαίο προορισμό"

Η Ιταλία είναι η κορυφαία χώρα στον κόσμο όσον αφορά τις φωτογραφίες που ανεβάζουν στο διαδίκτυο οι χρήστες του Instagram, με 54,4 εκατ. εικόνες, καθώς και η πρώτη στην Ευρώπη σε επίπεδο αλληλεπίδρασης με τους χρήστες του Facebook (52,6 εκατ. views to 2016).

Ο τουρισμός αντιπροσωπεύει το 12% του ΑΕΠ της χώρας και το 13% της απασχόλησης.

Photo by DAVID ILIFF. Wikimedia. License: CC-BY-SA 3.0

διαβάστε ακόμα

ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο