Η Ιταλία Premier Partner της έκθεσης WTM 2017

23-08-17 | ΚΟΣΜΟΣ

Κύριος Συνεργάτης (Premier Partner) της διεθνούς τουριστικής έκθεσης WTM του Λονδίνου για το 2017 θα είναι η Εθνική Τουριστική Επιτροπή της Ιταλίας, καθώς η χώρα κάνει ένα θεμελιώδες βήμα προς μια νέα στρατηγική μάρκετινγκ. 

Η συμφωνία συνεργασίας με την WTM υπεγράφη προκειμένου να εξασφαλισθεί ευρεία κάλυψη από το διεθνή Τύπο, να στηριχθεί στο μέγιστο η τουριστική βιομηχανία και να τονισθεί η ποικιλία διακοπών που προσφέρει η Ιταλία.

Η Επιτροπή θα διατηρεί 2 κύρια περίπτερα στην έκθεση και θα μοιράζεται τον εκθεσιακό της χώρο με 230 Ιταλούς συνεργάτες από την τουριστική αγορά, όπως τοπικούς φορείς τουρισμού, ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, resort και τουρ οπερέιτορ.

Στόχος της χώρας είναι από τη συμμετοχή της στην έκθεση να επανατοποθετηθεί στην αγορά και να διευρύνει την προσφορά του τουριστικού της προϊόντος περά από τους παραδοσιακούς τουριστικούς προορισμούς.

Επιπλέον, η Επιτροπή τουρισμού της χώρας θα αναδείξει τις 2 θεματικές χρονιές της, με το 2017 να δίνεται έμφαση στα ιταλικά χωριά και το 2018 στο φαγητό και το ποτό. Και οι 2 θεματικές προωθούν τον ιταλικό τρόπο ζωής, ο οποίος μπορεί να συναντηθεί σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της χώρας από τους τουρίστες.

Επιπλέον, η χώρα θα αναδείξει τις πολιτιστικές ατραξιόν και τους 53 αρχαιολογικούς χώρους πολιτιστικής κληρονομιάς προστατευόμενους από την UNESCO, περισσότερους από οποιασδήποτε άλλης χώρας.

Σύμφωνα με στοιχεία από το δείκτη Country Brand της FutureBrand, η Ιταλία είναι ο πέμπτος πιο δημοφιλής προορισμός στον κόσμο με 52 εκατ. επισκέπτες το 2016, (οι περισσότεροι εκ των οποίων ήταν Γερμανοί, ακολουθούν αμερικανοί, Γάλλοι, Βρετανοί και Ελβετοί), και 36 δισ. ευρώ έσοδα.

διαβάστε ακόμα

Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο
Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά
Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford