Κύριος Συνεργάτης (Premier Partner) της διεθνούς τουριστικής έκθεσης WTM του Λονδίνου για το 2017 θα είναι η Εθνική Τουριστική Επιτροπή της Ιταλίας, καθώς η χώρα κάνει ένα θεμελιώδες βήμα προς μια νέα στρατηγική μάρκετινγκ.
Η συμφωνία συνεργασίας με την WTM υπεγράφη προκειμένου να εξασφαλισθεί ευρεία κάλυψη από το διεθνή Τύπο, να στηριχθεί στο μέγιστο η τουριστική βιομηχανία και να τονισθεί η ποικιλία διακοπών που προσφέρει η Ιταλία.
Η Επιτροπή θα διατηρεί 2 κύρια περίπτερα στην έκθεση και θα μοιράζεται τον εκθεσιακό της χώρο με 230 Ιταλούς συνεργάτες από την τουριστική αγορά, όπως τοπικούς φορείς τουρισμού, ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, resort και τουρ οπερέιτορ.
Στόχος της χώρας είναι από τη συμμετοχή της στην έκθεση να επανατοποθετηθεί στην αγορά και να διευρύνει την προσφορά του τουριστικού της προϊόντος περά από τους παραδοσιακούς τουριστικούς προορισμούς.
Επιπλέον, η Επιτροπή τουρισμού της χώρας θα αναδείξει τις 2 θεματικές χρονιές της, με το 2017 να δίνεται έμφαση στα ιταλικά χωριά και το 2018 στο φαγητό και το ποτό. Και οι 2 θεματικές προωθούν τον ιταλικό τρόπο ζωής, ο οποίος μπορεί να συναντηθεί σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της χώρας από τους τουρίστες.
Επιπλέον, η χώρα θα αναδείξει τις πολιτιστικές ατραξιόν και τους 53 αρχαιολογικούς χώρους πολιτιστικής κληρονομιάς προστατευόμενους από την UNESCO, περισσότερους από οποιασδήποτε άλλης χώρας.
Σύμφωνα με στοιχεία από το δείκτη Country Brand της FutureBrand, η Ιταλία είναι ο πέμπτος πιο δημοφιλής προορισμός στον κόσμο με 52 εκατ. επισκέπτες το 2016, (οι περισσότεροι εκ των οποίων ήταν Γερμανοί, ακολουθούν αμερικανοί, Γάλλοι, Βρετανοί και Ελβετοί), και 36 δισ. ευρώ έσοδα.