Η μεγάλη γερμανική αλυσίδα σουπερμαρκετ Lidl ζήτησε συγνώμη στους καταναλωτές για την ενέργειά της να αφαιρέσει, με ψηφιακή επεξεργασία εικόνας, τους σταυρούς από εκκλησίες της Σαντορίνης, σε φωτογραφία που φέρει συσκευασία προϊόντος της στο Βέλγιο.
Το γεγονός έλαβε μεγάλες διαστάσεις με την εταιρία να δέχεται οξεία κριτική από τους καταναλωτές στα social media.
«Ζητούμε συγνώμη για οποιαδήποτε προσβολή προκλήθηκε από τη διακόσμηση του προϊόντος Eridanous. Διαβεβαιώνουμε ότι θα επανεξετάσουμε το ντιζάιν της συσκευασίας», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Lidl, υποστηρίζοντας ότι δεν είχε πρόθεση υπέρ οποιασδήποτε ιδεολογικής θέσης. Η εταιρία τονίζει ότι έκανε λάθος και πλέον αντιμετωπίζει το ζήτημα με μεγάλη προτεραιότητα.
H Lidl λειτουργεί περισσότερα από 10.000 καταστήματα σε 27 χώρες στην Ευρώπη ενώ φέτος άνοιξε τα πρώτα καταστήματα στις ΗΠΑ.