Τα θαλασσινά κόστισαν ακριβά σε Βρετανούς τουρίστες σε εστιατόριο της Βενετίας

09-11-17 | ΚΟΣΜΟΣ

Λογαριασμό 529 ευρώ κλήθηκε να καταβάλλει μια οικογένεια Βρετανών από το Μπέρμιγχαμ για ένα δείπνο σε εστιατόριο της Βενετίας.

Η οικογένεια - 3 άτομα - επέλεξε μια ποικιλία από οστρακοειδή στο εστιατόριο Trattoria Casanova στην κεντρική περιοχή San Marco, όμως όταν ήρθε ο λογαριασμός επικράτησε απογοήτευση, και οι βρετανοί χαρακτήρισαν το εστιατόριο με τα χειρότερα λόγια.

Είχαν παραγγείλει ένα πιάτο οστρακοειδών – 20 εξ αυτών με κόστος 5,5 ευρώ το καθένα- μετά μοιράστηκαν ένα πιάτο σπαγγέτι από μελάνι καλαμαριού (14,5 ευρώ) με τσιπ ψαριού (5,5 ευρώ) και ψητά λαχανικά (7,5 ευρώ)

Στη συνέχεια τους σερβιρίστηκαν ψητά θαλασσινά βάρους 3,5 κιλών, στα οποία περιλαμβάνονταν αστακός και λαβράκι με κόστος 297 ευρώ. 

Οι τουρίστες ανέφεραν ότι δεν είχαν παραγγείλει τα θαλασσινά αλλά εκείνη τη στιγμή τα δέχθηκαν.

Μάλιστα, ισχυρίζονται ότι παρήγγειλαν την ακριβή μερίδα χωρίς να αναγράφεται η τιμή της στο μενού και χωρίς να φαίνεται η συνολική φωτογραφία από το πιάτο. Παρότι παραδέχθηκαν ότι θα έπρεπε να ελέγξουν την τιμή του, δεν περίμεναν να είναι τόσο υψηλή.

Οι βρετανοί διαμαρτυρήθηκαν για την τιμή, όμως από το εστιατόριο τους απάντησαν ότι έτσι είχε η παραγγελία τους.

Ένα μέλος της οικογένειας στη συνέχεια έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας στον δήμαρχο της Βενετίας, Luigi Brugnaro, ξεκαθαρίζοντας ότι η οικογένεια δεν επιθυμεί επιστροφή χρημάτων αλλά να γνωστοποιήσει συμπεριφορές επαγγελματιών που θέτουν σε κίνδυνο τη φήμη της Βενετίας στους τουρίστες. Όπως ισχυρίσθηκε, το εστιατόριο εκμεταλλεύθηκε το γεγονός ότι η οικογένεια Βρετανών δε μιλούσε ιταλικά.

Το ίδιο εστιατόριο συγκεντρώνει άλλες 289 αρνητικές κρητικές, από τις 534 συνολικά, στην TripAdvisor και οι χρήστες διαμαρτύρονται για ασάφεια στις τιμές, αλλαγή τους προς τα πάνω και για κακές υπηρεσίες.

Ωστόσο, στα ιταλικά εστιατόρια, τα κρεατικά και το ψάρι χρεώνεται με το βάρος και όχι την τιμή του πιάτου, κάτι που προκαλεί σύγχυση για τις τιμές.

Το εστιατόριο από την πλευρά του απαντά ότι οι βρετανοί έφαγαν σε ένα εστιατόριο στο San Marco που πρόσφατα ανακαινίσθηκε με οθόνες plasma, πληροί τα υψηλότερα στάνταρ καθαριότητας, έχει ξεκάθαρες τιμές, η εξυπηρέτηση γίνεται από 14 σερβιτόρους και παρήγγειλαν μερίδα 3,5 κιλών. 

διαβάστε ακόμα

Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο
Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά
Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford
Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών
Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»
Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις