H Τουρκία θα διατηρήσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ στις ευρωπαϊκές τουριστικές αγορές και μέσα στο 2018, με την αρχαία πόλη της Τροίας να διαδραματίζει κεντρικό ρόλο.
Η βασική κατεύθυνση της προώθησής της θα συνεχισθεί στο μοτίβο της καμπάνιας «Turkey Home» με προβολή επιμέρους προορισμών της. Στόχος είναι αυτοί να ενταχθούν στα προγράμματα των τουρ οπερέιτορ και να αυξηθούν οι πωλήσεις για αυτά, ενώ προβλέπεται και αύξηση του προϋπολογισμού της προώθησης στις ευρωπαϊκές αγορές.
Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, κ. Irfan Onal, η Τουρκία σκοπεύει να διαφημίσει τις δραστηριότητες στην ύπαιθρο αλλά βρίσκεται σε αναζήτηση και άλλων αποτελεσματικών τρόπων για να στηρίξει τις δραστηριότητες των τουρ οπερέιτορ και των τουριστικών γραφείων.
Μεγάλη έμφαση θα δοθεί στον πολιτιστικό τουρισμό, με επίκεντρο την Τροία, η οποία ανήκει στα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO. Το 2018, με αφορμή την επέτειο των 20 χρόνων ένταξης της περιοχής στα μνημεία της UNESCO, ονομάζεται «Το Έτος της Τροίας».
Ο κ. Onal τόνισε ότι η Τροία θα αποτελέσει το επίκεντρο των δημοσίων σχέσεων και της προώθησης της Τουρκίας στην Ευρώπη το 2018.
Στο πλαίσιο του ίδιου πρότζεκτ, πρόκειται να λειτουργήσει ένα νέο μουσείο με αναφορά στην ιστορία της Τροίας, στο οποίο θα εκτίθενται κλεμμένα αρχαιολογικά ευρήματα της πόλης που επαναπατρίστηκαν στην Τουρκία.
Σταρ του Χόλιγουντ, όπως ο Μπραντ Πιτ, ο Ορλάντο Μπλουμ και η Ντάιαν Κρούγκερ, οι οποίοι συμμετείχαν στα γυρίσματα της ταινίας «Τροία», είναι προσκεκλημένοι στα εγκαίνια του μουσείου.
Εκτιμάται ότι οι ενέργειες αυτές θα προσελκύσουν στην περιοχή 700.000 τουρίστες.
Ακόμα, η Τουρκία θα συνεχίσει να διοργανώνει φεστιβάλ με επίκεντρο τη σύνδεση του πολιτισμού με τη γαστρονομία. Μεγαλύτερη έμφαση θα δοθεί το 2018 στις δυνατότητες του γαστρονομικού τουρισμού, με όχημα τα social media αλλά και μέσα όπως το Travel Channel, το Lonely Planet και το Matador.