Νέα ψηφιακή καμπάνια τουριστικής προβολής με τίτλο # FEEL PARIS, λανσάρουν η Atout France και η Τουριστική Επιτροπή Ile-de-France, στο πλαίσιο του κρατικού σχεδίου για την αποκατάσταση των τουριστικών ροών στο Παρίσι και την ευρύτερη περιοχή με τη διάσταση της τεχνολογίας.
Το κόνσεπτ της καμπάνιας είναι απλό: Το Παρίσι αποτελεί ένα συνδυασμό αρωμάτων, εικόνων, ήχων και γεύσεων, δηλαδή προσφέρει ευχαρίστηση για τις 5 αισθήσεις.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας, θα προβάλλονται 5 βίντεο για τις 5 διαφορετικές αισθήσεις.
Πρωταγωνιστές θα είναι άνθρωποι των οποίων η δουλειά σχετίζεται με κάποιο τρόπο με τη Γαλλία και το Παρίσι. Στα βίντεο, θα μιλούν για τις εντυπώσεις και τα συναισθήματά τους για το Παρίσι και την περιοχή Ile-de-France, ενώ θα αναφέρονται στα αγαπημένα τους μέρη.
Η Paris-Ile-de-France αποτελεί σήμερα έναν από τους κυριότερους τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία αεροπορικών εισιτηρίων της ForwardKeys.