Feel Paris, η νέα ψηφιακή καμπάνια του Παρισιού

15-12-17 | ΚΟΣΜΟΣ

Νέα ψηφιακή καμπάνια τουριστικής προβολής με τίτλο # FEEL PARIS, λανσάρουν η Atout France και η Τουριστική Επιτροπή Ile-de-France, στο πλαίσιο του κρατικού σχεδίου για την αποκατάσταση των τουριστικών ροών στο Παρίσι και την ευρύτερη περιοχή με τη διάσταση της τεχνολογίας.

Το κόνσεπτ της καμπάνιας είναι απλό: Το Παρίσι αποτελεί ένα συνδυασμό αρωμάτων, εικόνων, ήχων και γεύσεων, δηλαδή προσφέρει ευχαρίστηση για τις 5 αισθήσεις. 

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, θα προβάλλονται 5 βίντεο για τις 5 διαφορετικές αισθήσεις. 

Πρωταγωνιστές θα είναι άνθρωποι των οποίων η δουλειά σχετίζεται με κάποιο τρόπο με τη Γαλλία και το Παρίσι. Στα βίντεο, θα μιλούν για τις εντυπώσεις και τα συναισθήματά τους για το Παρίσι και την περιοχή Ile-de-France, ενώ θα αναφέρονται στα αγαπημένα τους μέρη.

Η Paris-Ile-de-France αποτελεί σήμερα έναν από τους κυριότερους τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία αεροπορικών εισιτηρίων της ForwardKeys. 

διαβάστε ακόμα

Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο
Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά
Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford
Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών
Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»
Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις