Τις… παραξενιές και τις ιδιαίτερες συνήθειες των τουριστών ανάλογα με την εθνικότητά τους αποκαλύπτει η έρευνα ταξιδιωτικών τάσεων της μεγαλύτερης ταξιδιωτικής πλατφόρμας στον κόσμο, TripAdvisor, TripBarometer, που διεξήχθη σε 44.000 ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο.
Η έρευνα διενεργήθηκε από την εταιρία Ipsos και παρουσιάζει την εικόνα των ταξιδιωτικών τάσεων σε όλο τον κόσμο βάσει των πιο έντονων τάσεων που παρατηρούνται στις ταξιδιωτικές προτιμήσεις τουριστών διαφορετικών εθνικοτήτων και ηλικιών.
Τα ευρήματα της έρευνας:
1. 3 στους 5 Κινέζους που ταξιδεύουν θεωρούν απαραίτητο να έχουν τη δική τους πετσέτα στα ταξίδια (61%).
2. Πάνω από 2 στους 5 Νεοζηλανδούς (46%), Ινδούς (44%) και νοτιοαφρικανούς (44%) κάνουν κράτηση μόνο εφόσον προσφέρεται βραστήρας, τσάι και καφές, τα οποία θα περιλαμβάνονται στην τιμή.
3. Τέσσερις στους 10 Ρώσους τουρίστες επιλέγουν προορισμό με μοναδικό κριτήριο το μαύρισμα (41%).
4. Ένας στους 4 Γάλλους τουρίστες δεν ταξιδεύει ποτέ χωρίς προσωπικό ημερολόγιο ή σημειωματάριο (25%)!
Πηγή φωτό Pixabay
5. Οι Αυστραλοί, οι Καναδοί, οι Νοτιαφρικανοί, οι Ινδοί και οι Αμερικανοί ταξιδιώτες τείνουν να θεωρούν απαραίτητο στοιχείο των διακοπών την απολύμανση των χεριών τους.
6. Σχεδόν οι μισοί Ιάπωνες που ανήκουν στη γενιά των Millennials ταξιδεύουν σε ένα προορισμό μόνο και μόνο επειδή προβλήθηκε στην αγαπημένη τους τηλεοπτική σειρά ή πρόγραμμα (44%).
7. Οι Ινδονήσιοι, οι Αργεντινοί, οι Μαλαισιανοί, οι Κινέζοι και οι Μεξικανοί ταξιδιώτες τείνουν περισσότερο από κάθε άλλη εθνικότητα να κουβαλούν μία επιπλέον βαλίτσα στις διακοπές, κάτι που σημαίνει ότι ψωνίζουν περισσότερο.
8. Οι Ταϊλανδοί, οι Ινδονήσιοι και οι Ινδοί κατά το ένα τρίτο δοκιμάζουν για πρώτη φορά ταξίδια περιπέτειας.
9. Το 47% των Βραζιλιάνων Millennials διαλέγουν διαμονή μόνο εάν περιλαμβάνεται μίνι μπαρ στην τιμή, έναντι αντίστοιχου ποσοστού 15% στον κόσμο.
10. Οι Γερμανοί είναι εκείνοι που εμπνέονται περισσότερο για ταξίδια σε προορισμούς που παρακολουθούν σε ντοκιμαντέρ, με έναν στους 4 (26%) να αναφέρει ότι επέλεξε προορισμό για αυτό το λόγο.
11. Το 34% των Αμερικανών και Νεοζηλανδών επέλεξαν προορισμό βάσει εκδήλωσης την οποία ήθελαν να παρακολουθήσουν.
12. Οι Ινδονήσιοι και οι Κινέζοι, με ιδιαίτερη αδυναμία στην τεχνολογία, τείνουν περισσότερο από τις υπόλοιπες εθνικότητες ταξιδιωτών να έχουν φορητές ηλεκτρονικές συσκευές στα ταξίδια, με το 16% και το 12% αντίστοιχα να αναφέρει ότι δεν τις αποχωρίζεται ποτέ. Αντίθετα, μόλις το 2% των Ιταλών και των Ιαπώνων τις θεωρούν απαραίτητες στα ταξίδια.
Πηγή φωτό Pixabay
13. Ένας στους 6 Ινδούς Millennials (18%) κάνει κράτηση αποκλειστικά σε καταλύματα με γυμναστήριο.
14. Το 37% των Βρετανών θεωρούν τα ηλεκτρονικά βιβλία απαραίτητη συνοδεία στις διακοπές.
15. Οι Ελβετοί τείνουν να συγκεντρώνουν τους περισσότερους πόντους πτήσεων, με έναν στους 10 να προγραμματίζει περισσότερα από 10 ταξίδια στο εξωτερικό ετησίως.
16. Οι συγγενείς στο εξωτερικό είναι λόγος για ταξίδια για τους Νεοζηλανδούς με έναν στους 3 να αναφέρουν ότι επιλέγουν προορισμό βάσει αυτού του κριτηρίου (30%). Αντίθετα, οι Ρώσοι, οι Αυστριακοί και Ταϋλανδοί ταξιδεύουν μόλις στο 4% για τον ίδιο λόγο.
17. Οι φωτογραφίες από κινητά τηλέφωνα είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τους Ρώσους, τους Γάλλους, τους Καναδούς, τους Αυστριακούς και τους Αργεντινούς.
18. Οι Αυστραλοί δαπανούν τα περισσότερα στις διακοπές με μέσο όρο τα 10.800 δολάρια, σε αντίθεση με τους Ινδονήσιους με μέση δαπανούν κατά μέσο όρο 1.300 δολάρια.
19. Οι Ιρλανδοί και οι Μαλαισιανοί ταξιδιώτες τείνουν περισσότερο από κάθε άλλη εθνικότητα να επιλέγουν προορισμό λόγω φθηνής πτήσης (39%).
20. Το 35% των Ινδών ταξιδιωτών επιλέγουν Σαφάρι τουλάχιστον σε ένα ταξίδι τους.
Πηγή φωτό Pixabay
21. Οι Αμερικανοί, οι Ινδονήσιοι και οι Ινδοί τείνουν να μετατρέπουν τα επαγγελματικά ταξίδια σε διασκέδαση, με το 23% να προεκτείνει το ταξίδι για σκοπούς αναψυχής.
22. Οι Κινέζοι επηρεάζονται πιο πολύ από τους υπόλοιπους ταξιδιώτες από τις ταινίες με έναν στους 5 να αναφέρει ότι επέλεξε προορισμό επειδή τον είχε δει σε ταινία (20%).
23. Το 49% των Μεξικανών δεν κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο εάν δεν διαθέτει πισίνα.
24. Ένας στους 5 Κινέζους έχουν επισκεφθεί προορισμό για πνευματικό προσκύνημα (20%).
25. Οι Ρώσοι ταξιδιώτες ανησυχούν περισσότερο από άλλους για την επικοινωνία σε μια ξένη χώρα, με έναν στους 4 να έχει μαζί του στα ταξίδια λεξικό ή οδηγό μετάφρασης (25%).
26. Ένας στους 10 Ισπανούς ταξιδιώτες επιλέγει προορισμό βάσει της φιλικής στρατηγικής που ακολουθεί για το περιβάλλον (10%).