Τουρκία: Στροφή στον ποιοτικό τουρισμό το 2019

18-09-18 | ΚΟΣΜΟΣ

Έμφαση στον ποιοτικό τουρισμό πρόκειται να δώσει η Τουρκία την ερχόμενη χρονιά, σύμφωνα με τον υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού της χώρας, Nuri Ersoy.

Ο κ. Ersoy μιλώντας σε τουρκικά μέσα ενημέρωσης, τόνισε ότι ο μαζικός τουρισμό στη χώρα με το μοντέλο all inclusive έχει επιτύχει και η χώρα έχει προσδοκία για 40-42 εκατ. τουρίστες αυτή τη χρονιά, ένα μεγάλο νούμερο, όπως είπε.

Ωστόσο, επισήμανε ότι η αποστολή της Τουρκίας στο μαζικό τουρισμό έχει ολοκληρωθεί και πλέον η χώρα χρειάζεται να περάσει στη δεύτερη φάση που είναι ο ποιοτικός τουρισμός.

Ο τουρισμός τσάρτερ, είπε ο Τούρκος υπουργός, παρουσιάζει μείωση και ο τουρισμός μετακινείται σε απευθείας προγραμματισμένες πτήσεις και σε τουρίστες business class.

Παράλληλα, ο προϋπολογισμός της χώρας για διαφημιστικές καμπάνιες στον τουρισμό θα αυξηθεί τη νέα χρονιά. Οι καμπάνιες, είπε ο κ. Ersoy, θα αναβαθμιστούν έτσι ώστε να εντυπωσιάζουν στα social media και θα δοθεί έμφαση σε πλατφόρμες όπως το YouTube, και στην προσέλκυση vlogger.

Θα διεξαχθούν έρευνες που θα αλλάξουν την αντίληψη για τον τουρκικό τουρισμό. Οι καμπάνιες αυτές θα ξεκινήσουν τον Ιανουάριο του 2019, σύμφωνα με τον υπουργό.

Η χώρα θα δώσει έμφαση σε 10 βασικές αγορές εισερχόμενου τουρισμού της, ανάμεσα στις οποίες είναι η Ρωσία, η Γερμανία, οι ΗΠΑ και η Ολλανδία.

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις