Για να αυξηθούν τα έσοδα σε έναν προορισμό χρειάζεται σωστά σχεδιασμένο μάρκετινγκ και προβολή του προορισμού. Η Νέα Υόρκη αποτελεί ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα: πέρυσι αύξησε τον προϋπολογισμό διαφήμισης και προβολής κατά 40 εκατ.δολάρια και αυτό της απέφερε 4 δις.δολάρια επιπλέον τουριστικά έσοδα, δηλαδή τα 10πλάσια από όσα ξόδεψε.
Ο κυβερνήτης της Ν.Υόρκης Andrew Cuomo, μιλώντας την Τετάρτη σε εκδήλωση, είπε ότι το «στοίχημα» να «ρίξει» η Ν.Υόρκη περισσότερα χρήματα για την προβολή της πέτυχε θεαματικά, γι αυτό και γίνεται ακόμη πιο επιθετική, προσθέτοντας και φέτος ακόμη 25 εκατ.δολάρια για την προβολή της. Ο προϋπολογισμός πλέον κινείται στα επίπεδα των 60 εκατ.δολαρίων, τρεις φορές παραπάνω από το 2012.
Η Ν.Υόρκη έχει 54 εκατ.επισκέπτες το χρόνο και ο στόχος είναι ένα μέρος του τουρισμού να διαμοιρασθεί στα βόρεια και τα ανατολικά της πολιτείας.
Στη νέα καμπάνια του «I Love New York» μετέχουν διασημότητες, όπως οι Robert DeNiro, Meryl Streep, Michael Strahan και ο Billy Joel, που προωθούν τα αγαπημένα τους σημεία.
Δείτε τη σειρά βίντεο με τους πρωταγωνιστές: