Ν. Υόρκη: η διαφήμιση δεκαπλασίασε τα έσοδα

15-05-14 | ΚΟΣΜΟΣ

 Για να αυξηθούν τα έσοδα σε έναν προορισμό χρειάζεται σωστά σχεδιασμένο μάρκετινγκ και προβολή του προορισμού. Η Νέα Υόρκη αποτελεί ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα: πέρυσι αύξησε τον προϋπολογισμό διαφήμισης και προβολής κατά 40 εκατ.δολάρια και αυτό της απέφερε 4 δις.δολάρια επιπλέον τουριστικά έσοδα, δηλαδή τα 10πλάσια από όσα ξόδεψε. 

Ο κυβερνήτης της Ν.Υόρκης Andrew Cuomo, μιλώντας την Τετάρτη σε εκδήλωση, είπε ότι το «στοίχημα» να «ρίξει» η Ν.Υόρκη περισσότερα χρήματα για την προβολή της πέτυχε θεαματικά, γι αυτό και γίνεται ακόμη πιο επιθετική, προσθέτοντας και φέτος ακόμη 25 εκατ.δολάρια για την προβολή της. Ο προϋπολογισμός πλέον κινείται στα επίπεδα των 60 εκατ.δολαρίων, τρεις φορές παραπάνω από το 2012.

Η Ν.Υόρκη έχει 54 εκατ.επισκέπτες το χρόνο και ο στόχος είναι ένα μέρος του τουρισμού να διαμοιρασθεί στα βόρεια και τα ανατολικά της πολιτείας.

Στη νέα καμπάνια του «I Love New York» μετέχουν διασημότητες, όπως οι Robert DeNiro, Meryl Streep, Michael Strahan και ο Billy Joel, που προωθούν τα αγαπημένα τους σημεία.

Δείτε τη σειρά βίντεο με τους πρωταγωνιστές:

 

 

διαβάστε ακόμα

Δύο γαστρονομικές κοινότητες στο Λεωνίδιο Αρκαδίας και την Επίδαυρο Αργολίδας
Δήμος Πάρου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Δήμος Παλαιού Φαλήρου: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την πολιτιστική κληρονομιά και τουριστική ανάπτυξη
Ουγγαρία: Αναπτυξιακό πρόγραμμα 16 σημείων για την τόνωση του τουρισμού
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ