Δεκαπλάσιο ποσό αποφάσισε να διαθέσει για διαφήμιση η Τουρκία, μετά την ίδρυση νέας υπηρεσίας τουριστικής προβολής και ανάπτυξης (TGA), όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού της χώρας.
Έτσι, από 18 εκατ. δολαρία που διατέθηκαν για τις ανάγκες διαφήμισης της χώρας το 2018, φέτος ο προϋπολογισμός θα φτάσει τα 180 εκατ. δολάρια.
Θα λάβουμε περισσότερες πρωτοβουλίες διαφήμισης και θα προσελκύσουμε περισσότερους τουρίστες, δήλωσε ο υπουργός Mehmet Nuri Ersoy στη Χουριέτ.
Το branding αποτελεί κλειδί στην ενίσχυση των τουριστικών εσόδων της χώρας, επισήμανε, και τόνισε ότι η διαφήμιση είναι “must” και θα πρέπει να γίνεται σε επαγγελματικό περιβάλλον.
Η νεοσύστατη υπηρεσία επεξεργάζεται επιλογές προβολής σε τηλεοπτικά προγράμματα 20 χωρών, δήλωσε ο κ. Ersoy ενώ ήδη έχει συνάψει συμφωνία με το National Geographic για τρία προγράμματα που θα παρουσιάζουν τις ομορφιές της Κωνσταντινούπολης και άλλων πόλεων.
Ο υπουργός παραδέχθηκε ωστόσο ότι η διάδοση του κορωνοϊού σε πολλές χώρες μπορεί να επηρεάσει τον τουριστικό κλάδο της Τουρκίας, όμως, όπως είπε, οι επιπτώσεις του θα συρρικνωθούν μετά τον Απρίλιο και το Μάιο.
Προσδοκία μας είναι, τόνισε, να φτάσουμε τα επίπεδα του Ιουνίου του 2019 τον ίδιο μήνα φέτος, και θα έχουμε ανακάμψει πλήρως μέχρι τον Ιούλιο.
Οι απώλειές μας θα είναι κάτω από το μέσο όρο παγκοσμίως, και στοχεύουμε σε ταχεία ανάκαμψη. Οι προληπτικές ενέργειες που λαμβάνονται κατά τη διάρκεια της κρίσης αποφέρουν καρπούς αργότερα, υπογράμμισε.