Καμπάνια αλληλεγγύης η οποία καλεί τους ταξιδιώτες να μην ακυρώσουν τα ταξίδια για τα οποία έχουν κάνει κράτηση, αλλά να τα αναβάλλουν για αργότερα, λανσάρουν στη Γερμανία η ένωση τουρ οπερείτορ και τουριστικών γραφείων, DRV και η γερμανική ένωση τουρισμού, DTV.
Η ιδέα πίσω από την καμπάνια είναι ότι εάν, σε συνεννόηση με το ταξιδιωτικό γραφείο, τον τουρ οπερέιτορ ή το κατάλυμα, τα ταξίδια δεν ακυρωθούν αλλά αναβληθούν για αργότερα, η ρευστότητα που έχουν τόση ανάγκη οι επιχειρήσεις αυτή τη στιγμή θα διατηρηθεί.
Κάθε κρίση τελειώνει κάποια στιγμή και η επιθυμία για διακοπές θα παραμείνει σίγουρα αναλλοίωτη, επομένως πρέπει να δώσουμε μια ώθηση στην ταξιδιωτική βιομηχανία. Σε αυτό θα βοηθήσει η αναβολή των ταξιδίων σε αντιδιαστολή με την ακύρωσή τους, δήλωσε ο πρόεδρος της DRV, Norbert Fiebig.
Κοινός μας στόχος θα πρέπει να είναι η αποφυγή των χρεωκοπιών. Εάν οι ταξιδιώτες και οι πάροχοι υπηρεσιών δείξουν αλληλεγγύη, αν όλοι βοηθήσουν τώρα, μπορούμε να διαχειριστούμε την κρίση και να διασφαλίσουμε ότι η Γερμανία ως ταξιδιωτικός προορισμός θα παραμείνει ελκυστική σε όλο το εύρος της προσφοράς της, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της DTV, κ. Norbert Kunz.
Τα τουριστικά γραφεία, οι τουρ οπερέιτορ και όλοι οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών σε όλη την τουριστική βιομηχανία καλούνται να συμμετάσχουν στην καμπάνια χρησιμοποιώντας το hastag #verschiebdeinereise στα social media.
Eπιπλέον, προσφέρονται δωρεάν λογότυπα στον ακόλουθο σύνδεσμο: drv.de/verschieb-deine-reise