Οι ηγέτες της τουριστικής βιομηχανίας του Ηνωμένου Βασιλείου σκοπεύουν να εισαγάγουν ένα πρότυπο σήμα φυσικών αποστάσεων για ξενοδοχεία και αξιοθέατα, ώστε να ενθαρρύνουν την επιστροφή των επισκεπτών μόλις μειωθούν οι περιορισμοί της κίνησης.
Η εν λόγω πρωτοβουλία αποτελεί μέρος μιας προσπάθειας για την ενθάρρυνση υπεύθυνων ταξιδιών στη χώρα, όταν αυτό θα είναι ασφαλές.
Η τουριστική αρχή του Ηνωμένου Βασιλείου,Visit Britain, επιβεβαίωσε τη δημιουργία ενός ειδικού σήματος, παρόμοιου με το σύμβολο ποιότητας, Kitemark, του βρετανικού φορέα πιστοποίησης BSI (British Standards Institution), για να επισημάνονται αξιοθέατα και πιθανώς ξενοδοχεία και καταλύματα που έχουν εφαρμόσει μέτρα ασφαλείας. Παράλληλα, η Visit Britain επεσήμανε ότι θα παρέχει περισσότερες λεπτομέρειες επί του θέματος, όταν αυτές οριστικοποιηθούν και κάλεσε τους υπουργούς της κυβέρνησης να ενθαρρύνουν τον τουρισμό, με την ίδια ζέση με την οποία έπεισαν τους πολίτες να μείνουν σπίτι ως μέτρο πρόληψης κατά του κορωνοϊού.
Ειδικότερα, η Visit Britain τόνισε ότι η τουριστική βιομηχανία ζητά από την κυβέρνηση να είναι εξίσου σαφής, όταν αρχίσουν οι ανακοινώσεις για την άρση των μέτρων, με έμφαση στην κοινωνική υπευθυνότητα και παράλληλη ενθάρρυνση της αναψυχής και των περιηγήσεων. Σημειώνεται ότι η τουριστική βιομηχανία συνεισφέρει ετησίως περίπου 127 δις. λίρες στην οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου και απασχολεί περισσότερα από 3 εκατομμύρια άτομα. Οι ειδικοί αναλυτές θεωρούν ότι ορισμένα από τα πιο όμορφα σημεία της Βρετανίας θα πληγούν περισσότερο, λόγω της ιδιοσυγκρασίας των Βρετανών, οι οποίοι ίσως να έχουν ανάγκη μία νέα εκστρατεία που να τους ενθαρρύνει να βγουν έξω, όταν θα είναι ασφαλές να το κάνουν.
Ωστόσο, προς το παρόν τα ταξίδια δεν βρίσκονται στο προσκήνιο, καθώς το μήνυμα από την κυβέρνηση προς τους πολίτες, είναι να μείνουν στο σπίτι και να μην ταξιδεύουν, συμπεριλαμβανομένων των σαββατοκύριακων και των αργιών.