Έλληνες sommelier στο Ηνωμένο Βασίλειο εκτιμούν το 1/3 των εστιατορίων στη χώρα μπορεί να μην ανοίξει ξανά μετά την πανδημία.
Αυτό θα έχει ως επακόλουθο και την άμεση πτώση πωλήσεων κρασιού στο μέτρο που επώνυμες ετικέτες βασίζονται πολύ στη δράση εστιατορίων και ξενοδοχείων. Κατά τους ίδιους η αύξηση από τη λιανική και τις κάβες μετά την σταδιακή άρση των μέτρων θα επανέλθει σιγά-σιγά στους συνήθεις ρυθμούς. Πιθανολογείται ότι πολλοί έμποροι θα στραφούν στη λογική value for money, δηλαδή στις καλές τιμές στην οποία μπορεί ο ελληνικός αμπελώνας να ανταποκριθεί.
Οι αεροπορικές εταιρείες πλέον ζητούν έτοιμα τυποποιημένα (ambient) μικροτρόφιμα προσφερόμενα σε κουτί γιατί είναι πιο εύκολο και οικονομικό. Δεν ζητούν δηλαδή προπαρασκευασμένα γεύματα.
Εισαγωγείς ελληνικών προϊόντων εκτιμούν ότι η αγορά μαζικής εστίασης θα πέσει πάρα πολύ στο Hνωμένο Βασίλειο εκτός εάν βρεθεί εμβόλιο αλλά και σε αυτή τη περίπτωση θα περάσει χρόνος. Ένα σημαντικό μέρος των καταναλωτών διαπίστωσε ότι μπορεί να εργάζεται στο σπίτι και συνεπώς μπορεί να πηγαίνει λιγότερες ώρες στο γραφείο, άρα και να έχει χαμηλότερη κατανάλωση έξω από το σπίτι. Γενικά η μεγάλη αύξηση των πωλήσεων στη λιανική έχει απορροφήσει μέρος της πτώσης των πωλήσεων της μαζικής εστίασης. Οι πωλήσεις ελληνικών κρασιών ως σύνολο εκτιμούν ότι έχουν πέσει περισσότερο γιατί τα ελληνικά κρασιά απευθύνονταν κυρίως στα εστιατόρια και αυτός είναι ένας τομέας που πρέπει να δημιουργήσει ανάλογες προσαρμογές.