Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Τουρκίας με το μήνυμα «Σπίτι τού…» (και όπου "τού" μπαίνει κάθε φορά μια άλλη εντυπωσιακή εικόνα της χώρας) βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη. Η καμπάνια βασίζεται σε διαφημιστική στρατηγική που αφηγείται εξελικτικά την ιστορία της Τουρκίας.
Η μεγάλη καμπάνια του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού της Τουρκίας εφαρμόστηκε από τον Emrah Yücel σε συνεργασία με κορυφαίους φωτογράφους από ολόκληρο τον κόσμο. Στόχος του, εξηγεί, είναι μέσω της καμπάνιας να γκρεμίσει τις προκαταλήψεις και τα στερεότυπα που υπάρχουν για την Τουρκία. Να δώσει αληθινές πληροφορίες, να δημιουργήσει ένα κύμα γνώσης για την Τουρκία.
Χαρακτηριστικό είναι ότι σε αυτήν προβάλλεται η Τουρκία ακόμη και ως χώρα που προσελκύει χριστιανούς επισκέπτες, καθώς προωθείται και ως «Σπίτι του Χριστιανισμού».
Από τους παγκοσμίως γνωστούς φωτογράφους Robert M. Knight, Steve McCurry, Mark E. Harris και Hazel Thompson ζητήθηκε να φωτογραφήσουν ιστορικά μέρη της Κωνσταντινούπολης και σημαντικά τουριστικά κέντρα. Πάνω σε αυτές τις γνώριμες εικόνες, τοποθετείται το νέο μήνυμα της Τουρκίας: Home of... Το σπίτι της ευζωίας, των Δύο Ηπείρων, των Αρχαίων Θεών, της μουσικής δρόμου, των περιστρεφόμενων δερβίσηδων, της γνώσης, της Αγίας Σοφίας, τoυ Χριστιανισμού.
Το κόστος της καμπάνιας ανέρχεται στο 1 εκατομμύριο δολάρια για διάστημα 7 μηνών.