Η Ισπανία, σύμφωνα με τις τελευταίες ανακοινώσεις της κυβέρνησης, θα διαθέσει 38,1 εκατ. ευρώ στη διαφήμιση για την προώθηση του ισπανικού τουρισμού παγκοσμίως.
Το μεγαλύτερο ποσό, 33,3 εκατ. ευρώ δίνεται στον οργανισμό Turespaña που εποπτεύεται από το Ισπανικό Υπουργείο Βιομηχανίας, Εμπορίου και Τουρισμού. Το πλάνο αφορά την περίοδο πενταετίας 2020-2024. Τα υπόλοιπα 4,8 εκατ. ευρώ αφορούν τη βελτίωση των διαδικτυακών εργαλείων καθώς και άλλων μέσων προώθησης, όπως εκθέσεις, ενημερώσεις κ.α. καθώς και τη δημιουργία του νέου ιστότοπου για την παροχή πληροφοριών στους τουρίστες.
Επίσης, η Ισπανία αποφάσισε την ανάπτυξη ενός μοντέλου, με τη βοήθεια της τεχνολογίας, για τη συνεχή ενημέρωση, σε πραγματικό χρόνο, των τουριστικών προτιμήσεων για την σχεδίαση των κατάλληλων μελλοντικών προγραμμάτων. Η δράση αυτή θα χρηματοδοτηθεί με 3,1 εκ. ευρώ τα οποία θα διατεθούν στους οργανισμούς προώθησης τουρισμού Turespaña και τεχνολογικής ανάπτυξης τουρισμού Segittur. Στόχος είναι να συλλέγονται τα κατάλληλα δεδομένα, προκειμένου να παρακολουθείται η τάση, σε πρώτο στάδιο εντός της Ισπανίας και σε δεύτερο στάδιο σε παγκόσμιο επίπεδο.