Οι νέες καταναλωτικές συνήθειες αναδιαμορφώνουν ραγδαία το τοπίο στο λιανεμπόριο στις ΗΠΑ και οδηγούν σε αναπροσαρμογή της τακτικής των εταιρειών του συγκεκριμένου κλάδου.
Αυτό ανέδειξε έρευνα της KPMG, σε δείγμα 1.000 καταναλωτών στις ΗΠΑ, στην οποία αποτυπώνεται η ανάγκη για τις επιχειρήσεις να προχωρήσουν σε καινοτόμες λύσεις, προκειμένου να επιβιώσουν.
Ορισμένα από τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας έχουν ως εξής:
-Το 49% των καταναλωτών απάντησε ότι δεν πρόκειται να επανέλθεί στα προ κορωνοϊού επίπεδα δραστηριότητας αν δεν βρεθεί εμβόλιο.
-Το 47% της δημογραφικής ομάδας των millennials διαπίστωσε πτώση του εισοδήματός του.
-Οι περισσότεροι καταναλωτές αναμένουν πλήρη ανάκαμψη εντός των επόμενων δύο ετών. Παρ’ όλα αυτά, ικανός αριθμός ερωτηθέντων θεωρεί ότι είναι αδύνατη η ανάκαμψη στα προ κορωνοϊού επίπεδα.
-Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων θεωρεί ότι η μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα έχει μόνιμα χαρακτηριστικά.