Oι καταναλωτές στις ΗΠΑ ενδέχεται να προτιμήσουν τα εστιατόρια τύπου fast food έναντι των συμβατικών εστιατορίων κατά την προσεχή χειμερινή περίοδο σύμφωνα με έκθεση της MarketWatch.
Στα συγκριτικά πλεονεκτήματα των εν λόγω επιχειρήσεων, πέραν του προφανούς μικρότερου κόστους, συγκαταλέγονται οι υποδομές για παράδοση χωρίς φυσική παρουσία, που μειώνουν το ρίσκο της έκθεσης στον ιό. Οι μεγάλες αλυσίδες ταχυφαγείων προσαρμόστηκαν πιο εύκολα στις νέες υγειονομικές απαιτήσεις, ενώ υιοθέτησαν πρωτοποριακές εφαρμογές και συστήματα ανέπαφων πληρωμών, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τα καταστήματα της αλυσίδας “Dunkin”, που θα επιτρέπουν πλέον στους καταναλωτές να χρεώνονται αυτομάτως με την έξοδο τους από το κατάστημα, κατόπιν σάρωσης του προϊόντος, χωρίς να απαιτείται επί τόπου χρήση της πιστωτικής τους κάρτας.
Οι καταναλωτές θα έχουν προδηλώσει τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας στην εφαρμογή και ειδικές κάμερες εντός του καταστήματος θα ανιχνεύουν τις αγορές τους, καθώς θα επιλέγουν τα προϊόντα που επιθυμούν.