ΗΠΑ: Τα εστιατόρια τύπου “fast food” κερδίζουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών

05-10-20 | ΚΟΣΜΟΣ

Oι καταναλωτές στις ΗΠΑ ενδέχεται να προτιμήσουν τα εστιατόρια τύπου fast food έναντι των συμβατικών εστιατορίων κατά την προσεχή χειμερινή περίοδο σύμφωνα με έκθεση της MarketWatch.

Στα συγκριτικά πλεονεκτήματα των εν λόγω επιχειρήσεων, πέραν του προφανούς μικρότερου κόστους, συγκαταλέγονται οι υποδομές για παράδοση χωρίς φυσική παρουσία, που μειώνουν το ρίσκο της έκθεσης στον ιό. Οι μεγάλες αλυσίδες ταχυφαγείων προσαρμόστηκαν πιο εύκολα στις νέες υγειονομικές απαιτήσεις, ενώ υιοθέτησαν πρωτοποριακές εφαρμογές και συστήματα ανέπαφων πληρωμών, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τα καταστήματα της αλυσίδας “Dunkin”, που θα επιτρέπουν πλέον στους καταναλωτές να χρεώνονται αυτομάτως με την έξοδο τους από το κατάστημα, κατόπιν σάρωσης του προϊόντος, χωρίς να απαιτείται επί τόπου χρήση της πιστωτικής τους κάρτας.

Οι καταναλωτές θα έχουν προδηλώσει τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας στην εφαρμογή και ειδικές κάμερες εντός του καταστήματος θα ανιχνεύουν τις αγορές τους, καθώς θα επιλέγουν τα προϊόντα που επιθυμούν.

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....